dinsdag 6 januari 2009

Drie voor €5,=

Vanaf vandaag is er een actie bij Kruidvat namelijk: 3 make-up producten (met actie sticker) voor €5,=. Daar moest ik natuurlijk even naar gaan kijken.

Uiteindelijk viel het allemaal een beetje tegen. Er was een bak met de actieproducten waar vooral Essence make-up in zat. Nu is er natuurlijk niks mis met het merk Essence maar het is wel het huismerk van Kruidvat terwijl er geadverteerd werd met de duurdere make-up merken.

Na flink wat rommelen heb ik toch nog drie leuke producten uit kunnen kiezen:
- Maybelline Lash Stylist Mascara
- Catrice 130 Maja Brown oogschaduw duo
- Maybelline blanke nagellak
Foto's:


Het oogschaduw duo palletje van Catrice en een swatch van de kleuren.

Lash Stylist waterprood van Maybelline.
De nagellak bevalt me erg goed. In één keer een mooie egale glans over mijn nagels. Hij smeert wit, wat erg handig is om de hele nagel goed te raken, en droogt doorzichtig op. Tot nu toe erg tevreden.
Het opdoen van mascara met een kammetje in plaats van een borsteltje voelt erg vreemd. Ik kan wel preciezer de mascara aanbrengen. Ik heb vrij lange wimpers van mezelf en kan met het kammetje heel precies van het begin van mijn wimpers starten en eindigen bij het puntje. In de eerste veeg kreeg ik wel wat smurrie op mijn wimpers, ik denk dat dat gewoon bij de eerste keer hoort want bij mijn andere oog had ik er geen last van.
Wat ik er ook erg handig aan vind is dat het makkelijk is om de binnenste (dicht bij mijn neus) wimpers te raken en die in het andere uiteinde van mijn oog en dat allemaal zonder mijn vel te raken.
Is er een minpunt? Ja die is er, het kammetje zorgt niet voor een krul in mijn wimpers wat een borsteltje wel doet.

0 reacties:

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.