zaterdag 3 januari 2009

TheSecretGarden

Ik heb net mijn bestelling van TheSecretGarden ontvangen. Dat is echt heel snel, gisteren betaald en nu al binnen.
Ik heb een mint lipbalsem besteld, meteen uitgeprobeerd natuurlijk en het voelt heerlijk fris op mijn lippen. Niet te vettig, het lijkt goed in te trekken.

Ook heb ik twee maskers besteld. Een Moisturizing masker en een Purifying masker. Nog niet uitgeprobeerd.

De verpakking van de lipbalsem is mooi. In een zakje met een strikje. De verpakking van de maskers kan wel verbeterd worden vind ik. Die is namelijk erg basic. De maskers zitten in een plastic zakje. Ik zal later een foto uploaden van de spulletjes.

Ik heb net ook wéér een bestelling geplaats. Dat wordt meteen de laatste van deze maand want ik heb mijn beauty budget opgemaakt. Ik heb twee mascara's van Nivea besteld bij de online webshop van Schlecker. Nivea verkoopt in Nederland geen producten van hun beautylijn. Heel erg jammer van de recensies zijn erg goed van hun producten.

De spulletjes zijn te vinden op de website van Schlecker. Door klikken naar speciale shops: rechts in het menu en dan op cosmetica klikken. Je kunt ook zoeken naar producten van Nivea en dan doorklikken op cosmetica.

0 reacties:

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.