maandag 5 januari 2009

Gelukkig hebben we de foto's nog.

Hierbij wat foto's van mijn Mac bestelling bij TheBodyNeeds.







De sample potjes met 1/4 theelepel Mac pigment. De ene zonder flits en de andere met flits.









En twee swatches van de kleuren Sweet Sienna, Blue Brown en Dark Soul van Mac. Weer eentje zonder flits, en eentje met flits. Vooral de Blue Brown wil nogal van kleur verschieten met een flits er op. Wat de kleur ook extra mooi maakt vind ik.



Ik heb ook een foto gemaakt van het pakketje dat ik van TheSecretGarden heb ontvangen.


1 reacties:

Anoniem zei

Die middelste kleur is echt mooi zeg!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.