vrijdag 30 januari 2009

Everyday Minerals

Bij Everyday Minerals maken ze minerale make-up. Dit wil zeggen dat de make-up bestaat uit natuurlijke producten en het wordt niet op dieren getest.

Ik had al regelmatig iets gelezen over hen maar tot voor kort nog niets besteld. Daarom besloot ik om een
free sample pakket te nemen en een paar test oogschaduws. Je betaalt dan wel voor de verzendkosten maar kunt verschillende foundations, concealers en blushes kiezen om te kijken of minerale make-up bij je past en om uit te testen welke kleuren wel of niet bij je huidskleur passen.

Ik had gekozen voor:
- Mint concealer (om rode vlekken/wangen te neutraliseren)
- Fairly Light Neutral matte foundation
- Fairly Light semi matte foundation
- Golden Fair matte foundation
- Swing Set oogschaduw
- Bird Bath oogschaduw
- Light Pink blush

Van ioon's make-up en verzorging


De Mint concealer gebruik ik nu dagelijks, ik vind het heerlijk spul. Ik heb snel last van rode wangen, zeker als ik naar school ga en in een ruimte zit met een verwarming. De concealer blijft goed zitten, zelf aan het eind van de dag zit het nog goed.

De Fairly light neutral foundation heeft voor mij de juist kleur. De rest is helaas net iets te donker voor mij. Ook blush blijkt toch niets voor mij te zijn, het staat me nou eenmaal niet.

0 reacties:

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.