dinsdag 27 januari 2009

Te koop: Nivea Mascara

Een tijd geleden vertelde ik over de mascara's van Nivea die ik besteld had bij de Schlecker online shop.

Van ioon's make-up en verzorging


Ik gebruik eigenlijk maar één van de twee mascara's die ik besteld had. Namelijk de Ideal Revolution omdat deze een borsteltje heeft met korte haren, daarmee kan ik beter bij de basis van mijn wimpers komen.

Van ioon's make-up en verzorging


Ik heb besloten om de andere Nivea mascara: Lash Revolution Waterproof. Opzich is er niets mis met de mascara. Ik kan goed overweg met het borsteltje, hij brengt in één veeg genoeg mascara aan de wimpers en geeft iets meer volume. Alleen vind ik net de andere mascara fijner om te gebruiken.

Mocht je geïnteresseerd zijn in een bod uitbrengen op de mascara, hij is
hier te vinden.

0 reacties:

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.