woensdag 28 januari 2009

Nagellak

Ik heb jarenlang nagels gebeten, ik denk wel 15 jaar.

Nu ben ik sinds kort gestopt, waar ik erg trots op ben. Daarom wilde ik ook wat mooie nagellakjes kopen maar ik vond het erg moeilijk om kleuren te kiezen.


Uiteindelijk heb ik gekozen voor Mat Grijs van Manglaze en rood van Hema. Ik wilde niet veel geld uitgeven aan een opvallende kleur als ik nog niet zeker weet of het me wel staat. Ik moet ook nog veel oefenen met opbrengen want dat lukt nog niet zo goed.

Van ioon's make-up en verzorging


Manglaze Fuggen Ugly is een mat grijze kleur met een beetje shimmer. De nagellak is eigenlijk ontworpen voor mannen maar ik vind hem ook heel mooi voor vrouwen. Manglaze kun je niet kopen in de winkel maar is te bestellen via hun
website voor $6,66 (excl. verzendkosten).

Van ioon's make-up en verzorging

0 reacties:

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.