zondag 1 februari 2009

Kwastenset

Ik heb een tijdje geleden een nieuwe kwastenset besteld. Ik had er eentje van MaxFactor, gratis gekregen bij twee producten. Hoewel het een goede set was om mee te beginnen merk ik, na het ontvangen van mijn nieuwe set, dat de kwaliteit beduidend slechter is.

Ik heb nu een set dat bestaat uit 21 stuks en natuurlijk gebruik ik niet alle kwasten. Maar ik vind het geweldig om veel keuze te hebben uit grotes. De haren van de foundation kwasten zijn lekker zacht en die voor de oogschaduw zijn wat steviger zodat je niet je hele oogschaduw kapot drukt.

Van ioon's make-up en verzorging


Ik heb de set besteld op E-bay bij de verkoper: stylesicons. De levering duurde best lang maar er zat ook kerst en nieuwjaar tussen dus dat kan meegeteld hebben bij de lange levertijd. Toen ik uiteindelijk mailde dat ik nog niets ontvangen had kreeg ik direct een reactie dat ze bereid was om een nieuwe set op te sturen. Gelukkig was dit niet nodig want dezelfde middag dat ik het mailtje gestuurd had kwam de set binnen.

4 reacties:

Anoniem zei

tof! ook sjiek dat ze bereid waren een nieuwe set op te sturen!!
ik heb ook aan de hand gehad met mijn bestelling van jesse's girl cosmetics, eerste pakje heb ik nooit ontvangen :( gelukkig waren ze bereid gratis opnieuw te versturen.

ioon zei

Dat is toch het spannende van op internet bestellen he, zeker zo via Ebay. Gelukkig kun je altijd nog je geld terug krijgen via paypal als je iets niet ontvangen hebt :D

Anoniem zei

Wat mooi!
Zijn de kwasten van dierenhaar?

ioon zei

Hm dat weet ik eigenlijk niet zeker. Ik denk het wel want de haren zijn ontzettend zacht.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.