maandag 22 juni 2009

Bed

Sinds zaterdag droom ik weer positief. Ik kan weer de hele nacht in coma liggen en ik heb ruimte voor het beddengoed.

Oftewel, mijn vader heeft het bed in elkaar gezet! Ik had nooit verwacht dat er zo'n verschil zou zijn tussen slapen op de grond en slapen op een bed.



Ik ben ter plekke weer verliefd op ons bed. Het is een Ikea bed met lades (=opbergruimte!!). Het matras is ook van Ikea, een heerlijke met binnenvering. We hebben het vorig jaar gekocht nadat we een hoop geld gewonnen hadden met de Nieuwjaars trekking van de Staatsloterij. Maar goed ook want ons vorige bed (van mijn opa gekregen) was aan het eind van zijn Latijn.

Toevoeging op verzoek van Joyca :D

Het bed: Mandal


Ons matras: Sultan Heidal

Het bed zelf is 140x200 maar het dekbed is 200x220. Dan hoeven we niet te ruziën om het
dekbed.

Hoe brengen jullie je nacht door? Alleen, samen? Groot bed, klein bed?

14 reacties:

Joyca zei

mooi bed.
ik ben zelf ook opzoek naar nieuw bed.
maar ik wil die nog steeds niet kopen omdat ik niet weet hoe mijn huisje eruit ziet als ik die krijg.
welk bed van de ikea heb jij misschien is dat duidelijker als die foto.
een link neer te zetten?

ioon zei

Meteen even gedaan :D

Joyca zei

Mooi bed.
Hij lijkt mij ook heel erg stevig omdat er dus ook laden onder zitten.
Ik heb altijd dat mijn bedden na een tijdje de stevigheid eraf gaan ofzo, zoals nu dan zakt mijn bed door heel raar haha.

ioon zei

We hebben hem ook uitgezocht op de stevigheid :)

rachel zei

ziet er goed uit jullie bed :D wij hebben een boxspring en bevalt nog prima, we hebben alleen wel apparte dekbedden, wij knokken dus wel als we onder eentje liggen hahaha dus dat ging hem niet worden

Saskia zei

Ziet er leuk en confortabel uit :)
Ikzelf slaap (samen met vriendlief) in een 2persoonsbed.

Lydia zei

Wauw, mooi bed zeg! En wat leuk dat jullie er zo'n kleurig overtrek overheen hebben, veel leuker dan die strakke neutrale kleuren. :)

Wanneer ik bij Q-man slaap is het afwachten hoe ik wakker word. Hij heeft namelijk een piepklein kamertje bij zijn moeder, waardoor we samen in een eenpersoons bed moeten slapen. Soms hebben we twee dekens maar afgelopen weekend dus niet, en dan slaap ik dus echt verschrikkelijk . . . bij mij thuis (ik heb een grote kamer) slaapt Q op een luchtbed. Dusseh, prijs jezelf maar gelukkig met zo'n heerlijk breed tweepersoons bed. ;)

Dennis zei

Dat ziet eruit als een lekker bed! :D Ik breng mijn nacht vaak door met Emma in onze hoogslaper die af en toe behoorlijk wiebelt :P

Angela zei

Mooi bed, en handig met die lades eronder! Zou ik ook wel willen! Ik heb een boxspring van 140 x 200. Vriendje en ik hebben beide ons eigen dekbed, zodat we daar niet over kunnen ruziën ;)

Eline zei

Mooi bed! Leuk dekbed ook :D

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik ga deze week eens een foto van m'n kamer posten :)

Mooie lakens heb je!

Gabriella zei

De bed ziet er goed uit! En jullie hebben een super mooie lakens gekozen...

ioon zei

Stiekem heeft mijn moeder die lakens gekozen haha. Ik had oranje lakens gekozen maar die zijn helaas kapot gegaan :(

Daisy zei

Zo'n nieuw bedje zal heerlijk zijn om in te slapen! Ziet er leuk uit en is praktisch met die opbergruimte eronder! Wel goed uitgemeten trouwens, zo tussen de twee muren!

Zelf heb ik een tweepersoonsbed: 160 x 200 met een donsdekbed! Slaapt heerlijk! Alleen over mijn kussen ben ik niet tevreden... nekpijn!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.