woensdag 24 juni 2009

Druk bezig

Vandaag heeft Stefan Wordpress geïnstalleerd op mijn domein esthete.nl.

Helaas kan ik mijn lay-out niet meenemen want die is niet beschikbaar in Wordpress formaat. Heel jammer want ik vind 'm ontzettend mooi en leuk. Ondertussen heb ik gezocht naar een andere lay-out die ik mooi vind en deze heb ik er al op staan.

Wel ben ik nog druk bezig met het bij elkaar zoeken van widgets en ik ga straks nog proberen om alle berichten van blogger over te plaatsen naar Wordpress. Het zal wel aardig wat gescheld opleveren. Niet van mij, maar van Stefan want hij krijgt de taak opgedragen om het over te zetten. Lief van mij he :D

We zijn dus nog even druk bezig en dan is het blog beschikbaar om mijn eigen domein! Yay!

1 reacties:

Eline zei

Succes ermee!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.