donderdag 4 juni 2009

Tag: Show your Phone

Ik heb weer een tag ontvangen :D

Deze keer komt hij van Maaike van Honestbeauty. En hij gaat over... mijn telefoon :D



En dit is 'm....

Het is een Palm Treo 680 en ik heb 'm gekregen van mijn broer.
Nou ja... gekregen... Eigenlijk heb ik 'm geruild tegen een fiets want ik ben nog steeds van plan een nieuwe fiets te kopen. Het is er alleen tot nu toe nog van gekomen. Maar vroeg of laat zal ik hem een fiets geven!

Ik vind het een hele fijne telefoon. Zoals je kunt zien zit er een heel toetsenbord op, wat ik erg handig vind.

Ik heb een abonnement van €7,50 met €10,= voor onbeperkt internet. Dus ik ben maandelijks maar €17,50 kwijt.

Bellen doe ik eigenlijk maar weinig, dat doe ik vooral als ik vertraging heb met de trein of als ik iets moet vragen aan mijn vader.
Internetten doe ik wel heel veel. Ik lees mijn e-mail, lees jullie blogs, lees het nieuws, check het weer, check de vertragingen, lees verhalen. En dat allemaal op mijn mobiel :D Ik hou van mijn mobiel!

Ook mijn agenda, to-do list en natuurlijk al mijn contacten staan in mijn telefoon. Ohja en spelletjes!

Toch wil ik over een jaar ofzo een Blackberry. Deze palm is nu al een aantal jaren oud en heeft zo zijn slijtage plekken omdat ik 'm nog weleens laat stuiteren. Palm is helaas de samenwerking aangegaan met Windows en als ik iets niet wil op mijn mobiel, is het wel Windows. Ik vind het al erg genoeg dat het op mijn laptop staat ;)

Mijn ringtone is 'The Popcorn-song'. Niet dat het geluid ooit aanstaat maar dat liedje vind ik heel leuk. Ik word er vrolijk van als ik het hoor.

Verder heb ik er niks meer over te vertellen :D

Ik tag.... Eline!

3 reacties:

Dhini zei

Leuk mobiel heb je en leuk dat kan ook interneten. Handig!

Ik wil ook Blackberry ;) maar duur toch?!

ioon zei

Jaaa daar moet ik wel even voor sparen denk ik...

rachel zei

het is een fijne foon, maar ik blijf toch bij me nokia n96 en een telefoon zonder internet moet ik niet hihi (verwent?? welnee joh haha) ik blijf wel nieuwsgierig naar deze telefoons dus misschien neem ik er ooit wel eentje bij :D fijn weekend alvast!!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.