zaterdag 23 mei 2009

Auwie

Ik was bijna wond-vrij en ik keek al uit naar het moment dat ik de SweetiePie scrub weer zou kunnen gebruiken...

En toen, vanmiddag rond een uur of 5 gebeurde het. Ik liep de trap op met mijn handen vol. Twee tassen, sleutels en een of ander doosje van Stefan. Ik had mijn fijne broek aan met mega wijde pijpen en opeens bleef ik met mijn ene voet in de broekspijp van de andere hangen en *baf* daar lag ik.

Knie helemaal blauw met wat minder wel. Mijn vingers afgeschaafd net onder mijn nagels en mijn handpalm heeft een sleutel afdruk. :(

Maar ik heb niet gehuild haha. Volgens mij was Stefan ook meer geschrokken dan ik maar hij kon me niet helpen omdat hij de vissenkom in zijn handen had. Ik ben trouwens zooo blij dat ik die niet mee naar boven droeg. Dat had een zooi gegeven :|

Hoe is jullie weekend verlopen? Allemaal helemaal heel gebleven?

6 reacties:

Dhini zei

Doe toch voorzichtig! Dat je snel gezond bent.
Wij zijn lekker gaan wandelen in de natuur vanmiddag

Anoniem zei

Ai ai ai! Troost je, ik ben ook zo onhandig :)

Rowin zei

Hier alles goed gegaan, ik ben vanohctend ook van me stoel afgepleurt.. OMFG.. ik leune teveel naar achter en toen BLATS zo met me elleboog tegen de grond aan.. AUWWW het word al heeel erg rood...

Dat gebeurde net 20 minuten geleden ;o

ioon zei

Ahwww ellebogen stoten is ook echt pijnlijk!

Dennis zei

Haha! Dat ken ik. Toen ik ook nog hele wijde broeken droeg ben ik ook eens blijven hangen met mijn teen in de andere broekspijp en ging toen ook hard tegen de grond! Kon er wel om lachen ^^

Charlotte zei

Aii, wat een pech!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.