dinsdag 19 mei 2009

Het Appartement

Wat hebben jullie veel geduld moeten opbrengen voor het zien van deze foto's. Eerst geen internet, dan weer ruzie met het datakaartje....

Ik heb de foto's nu vanmiddag opnieuw gemaakt met een andere datakaartje. Eentje die wel gezien wordt door de laptop.

Één opmerking bij de foto's: Let niet op de rotzooi die je her en der ziet. We hebben nog weinig tijd gehad om alles een goeie plek te geven. Ook hebben we nog niet alle meubels gekocht die we uiteindelijk willen hebben.

Eerst zal ik laten zien wat we wél hebben.

Onze trots eerst. Namelijk het tv-meubel dat we bij Ikea gekocht hebben. En helemaal samen in elkaar gezet zonder ruzie! Dat is voor ons best goed want we zijn niet altijd even goed in de samenwerking ;)



Het is een witte Besta Bosa kast van Ikea.
De televisie is een Samsung 6 serie die in de aanbieding was bij de MediaMarkt afgelopen weekend. We zijn er tot nu toe erg blij mee :D

Onze volgende trots. De bank!



Een rode bank. Ik vond onze huiskamer erg grijs/wit en daardoor heel kil overkomen. Ik vind rood ook altijd een mooie kleur vandaar dat we voor deze rode bank hebben gekozen. Qua model is hij niet helemaal mijn smaak maar hij was goed betaalbaar bij Ikea en hij zit heeeerlijk. Uiteindelijk vind ik het toch belangrijker dat een bank lekker zit dan dat het precies het model is dat ik mooi vind.

Nu iets wat ik wilde hebben voordat ik hier echt ging wonen. Zonder deze machines is wonen een crime. We hebben deze van mijn ouders gekregen. Heel lief maar ze hebben het uit eigen belang gedaan zeiden ze. Op deze manier weten ze zeker dat ze niet onze was hoeven te doen haha.



En dan nu onze slaapkamer.



We slapen nu op het matras alleen omdat er nog een raam vervangen moet worden. Als we ons bed neerzetten dan kunnen ze daar niet meer bij dus dat schiet niet zo op. Gelukkig hebben we een dik en goed matras wat ook zo op de grond heerlijk slaapt.

We hebben hier een grote schuifkast staan met een spiegeldeur zoals je kan zien. Handig met het checken van outfits. Deze kast is groot genoeg voor de kleren van mijn vriend en ik. Ook deze komt van de Ikea. Eigenlijk hebben we een heel Ikea huis :D

En dan heb ik ook nog foto's van het uitzicht vanaf het balkon.



Het is een vrij drukke weg voor ons huis. Onhandig met televisie kijken als we de schuifpui open hebben staan maar c'est la vie :D


Tot zover dus de inrichting. De keuken hadden jullie al gezien, dar is natuurlijk niks aan veranderd :D

Nu moet ik nog op zoek naar een salontafeltje met een laatje. Bij Ikea had ik er wel eentje gezien maar die heeft een glasplaat en dat wil mijn vriend niet hebben...

Ook moeten we nog een zitstoel hebben zodat onze zithoek wat meer personen kan hebben. We doen wat dat betreft rustig aan tot we tegen iets leuks aan lopen.

Zo dat waren de foto's :D Ik bedenk me alleen net dat ik de badkamer vergeten ben te fotograferen. Die komt dus nog!

Wat vinden jullie er van?

10 reacties:

rachel zei

ziet er goed uit :D en die samsung 6 serie is een goeie keus :D hebben wij ook !!

Maaike (Honestbeauty) zei

En voor wie mijn interieur ook wil kennen: we hebben dezelfde bank in dezelfde kleur ( en een vervanghoes in beige :p)

ioon zei

Dat is leuk zeg :D Vind jij 'm ook zo lekker zitten?

Dhini zei

Leuk!

Mrs. T. zei

Ja, het in elkaar zetten van Ikea-meubels kan een behoorlijke crisis opleveren. Ik laat het vriendje daarom maar gewoon doen!
Mooie spullen hoor. Veel geluk in jullie appartement!

Marijke zei

ziet er gezellig uit! :-)

Joyca zei

echt super mooi meis.
je kunt er echt trots op zijn en ben benieuwd naar de rest als er nog meer komt!

Anoniem zei

Oh ziet er echt mooi en leuk en gezellig uit!

Marlinda zei

Ziet er echt heel mooi en leuk uit!

Vicky zei

Gaaf zo je eigen ding te hebben! Leuk!! :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.