zaterdag 9 mei 2009

Verhuizing update

Ondanks mijn mooie plannen om stukjes voor jullie te schrijven is daar niets van gekomen. Ik had niet verwacht dat ik hele dagen bezig zou zijn met klussen in het appartement. Ik had het natuurlijk wel kunnen weten maar ik was een beetje naief denk ik.

Even een update over wat we de afgelopen dagen gedaan hebben.


* We hebben netwerkkabels door de muur getrokken. Wel zo modern en dat geeft wat minder kabels door de kamer heen. Ik wist niet dat het kon maar gelukkig heb ik een handige papa die dit vaak doet voor zijn bedrijf.

* We hebben plinten gekocht en aangelegd. Het grootste gedeelte ligt nu, nog een paar stukjes moeten we op maat zagen.

* We hebben gordijnen en vitrage besteld voor op de slaapkamer. De slaapkamer ligt aan de galerij dus van belang om vitrage te hebben zodat niet iedereen naar binnen kan koekeloeren. Ik wilde eerst een rolgordijnen maar helaas, we hebben een kiepraam in de slaapkamer die naar binnen opengaat. Handig raam opzich maar onhandig om gordijnen voor te vinden.

En trouwens wat een geduld moet je hebben bij de Praxis. We hadden daar 25% korting omdat mijn moeder een vermogen heeft aan airmiles. Mooi meegenomen dus. Maar om gordijnen te bestellen of te laten berekenen moeten ze het in de computer zetten met een verschrikkelijk omslachtig programma. Ik denk dat we wel een uur hebben staan wachten daar...

* We hebben het tv-meubel grotendeels in elkaar zitten. We moeten nog een gat achterin zagen voor de elektriciteit.

Ik vind dat we hard gewerkt hebben :D en ben trots op onszelf dat we geen ruzie gemaakt hebben.

Vandaag komen de wasmachine en de droger. Morgen gaat het matras over en dan kunnen we echt gaan verhuizen!

Nu ga ik snel ontbijten en koffie drinken. Daarna gaan we weer aan het klussen!

10 reacties:

Joyca zei

Echt super leuk. Tja je zou denken dat je zo klaar zou zijn maar er gaat indd heel veel werk in zitten daar heb ik mij al op voorbereid als ik straks op mezelf ga!

Maar ben benieuwd naar foto´s ect als het helemaal AF is!

Sharona zei

Ik zag bij Serena dat je gaat kamperen bij een boer in Noord-Holland. Misschien is dat vlakbij waar ik woon! Haha misschien zie ik je dan nog :P

Eva zei

Wow, goed gewerkt inoni! Een echte klusser ben je! ;-)

Eline zei

Jeetje wat hebben jullie veel gedaan zeg!

Rosa zei

Pff een heel gedoe zo´n verhuizing!

Nicky zei

Ga je foto's maken als het helemaal af is? Lijkt me leuk om te zien!

www.tipsaankopenhuis.com zei

mooi artikel!!!

Paul zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
alleverhuisbedrijven.nl zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.