woensdag 20 mei 2009

Badedas

Badedas is een product dat ik al heel lang gebruik. Het is een badproduct dat mijn moeder al voor ons gebruikte toen ik nog een klein kind was.

Waarom wist ik heel lang niet tot dat ik op een gegeven moment een ontstoken wond had. Mijn moeder zei toen: 'ga maar in bad met Badedas'. Natuurlijk deed ik dat zonder te vragen waarom. Die vraag waarom kwam later.



Mijn moeder vertelde me toen dat zij na de geboorte van mijn broertje een wond had en de artsen en verpleegsters hadden haar aangeraden om regelmatig in bad te gaan met Badedas om zo het genezingsproces te verbeteren en de wond goed schoon te houden. Ook nadat ze geopereerd was jaren later kreeg ze hetzelfde advies van de doktoren.

Via internet kom ik er achter dat de Wilde Kastanje estracten die Badedas in haar badschuim stopt zorgt voor versteviging van het onderhuidse bindweefsel, versterking van de vaatwanden van bloedvaatjes en het stimuleert de bloedsomloop.

Nog steeds ga ik in een bad met Badedas als ik wondjes en/of ontstekingen heb. Ik merk dat dit de wond echt goed doet en helpt met een snellere genezing. Ik kan het iedereen aanraden!

Kenden jullie deze werking van Badedas Classic al?

6 reacties:

Jeske zei

Nee ik kende 'm niet, maar wel goede tip!

Sanne zei

Haha op dit moment houd ik een wattenschijfje gedrenkt in Badedas tegen een ontstoken wondje in mn gezicht aan :) Ik was er dus inderdaad mee bekend. Vorig jaar heb ik een ongeluk gehad waarbij mijn hele hand onder de wonden zat. Mijn moeder heeft me toen een paar keer per dag een uur met mn hand in een Badedas sopje laten zitten, na een paar dagen was mn hand alweer bijna helemaal genezen!

ioon zei

Haha dat is toevallig. Maar fijn dat het niet alleen bij mij werkt :D

Dhini zei

Ik kende het niet en waar kan kopen?

ioon zei

Het is in ieder drogisterij te koop en volgens mij ook bij supermarkten. De prijs weet ik helaas niet...

Dhini zei

Ok! dank je wel voor info

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.