vrijdag 22 mei 2009

Beter laat dan nooit: Opgemaakt in April

Mei is over 10 dagen alweer aan zijn eind en nog heb ik niks geschreven over wat ik opgemaakt heb ik April. En ik vind het wel zo leuk om bij te houden.

Natuurlijk zijn er mensen die het niets interesseert wat ik op maak maar voor mij is het goed om te kunnen zien wat ik zoal op maak in een maand, en wat ik zoal koop. Ik lees op veel blogs over het Project pan 10 maar ik heb het gevoel dat dat voor mij niet nodig is. Ik maak eigenlijk alles op wat ik koop.

Goed, terug naar het onderwerp.

* Kneipp - Hydro Balans Bodylotion

Wat een heerlijke bodylotion was dit. Super geur, goed uit te smeren, trok snel in en het werkte goed tegen de zichtbaarheid van cellulitus. Het maakte mijn huid heerlijk zacht en ik voelde me er frisser door. Ik heb de tube tot de laatste druppel op gemaakt en ik vind het zo jammer dat hij op is. Ik heb er ondertussen alweer 2 keer mee in mijn handen gestaan om opnieuw te kopen maar tot nu toe nog niet gedaan.

* Matrix - Biolage Forté therapie Shampoo

De shampoo die mijn kapper me aangeraden heeft. Op de dag dat de fles echt helemaal op was kwam mijn pakketje van HQhair binnen met de nieuwe fles. De nieuwe fles heeft wel een nieuwe samenstelling, maar daar binnenkort meer over.

* Nivea - Lotus Peeling (scrub)

Ohhh die geur! Heerlijk! Ik ben nog steeds opzoek naar estherische olie van lotusbloesem. Als iemand die vind, mail mij dan even!

* Hema - Daycream Dehydrated Skin
Mijn Hema dagcreme voor vochtarme huid. Hij werkte goed maar niet speciaal goed ofzo. Hij was relatief goedkoop voor een dagcreme en daarom had ik 'm ook gekocht. Ik wilde testen of mijn huid inderdaad vochtarm was. Omdat deze creme veel beter werkte dan de creme voor droge huid heb ik het bij vochtarme huid cremes gehouden.

8 reacties:

Eline zei

Kneipp heeft altijd fijne producten!

Eva zei

Kneipp is inderdaad fijn, heb een anti cellulite douchegel daarvan! :)

Leuke nieuwe layout trouwens, had ik nog niet gezien!

ioon zei

Dankjewel!
Werkt die anti cellulite douchegel ook eigenlijk? De bodylotion werkt er wel tegen maar is er niet voor bedoelt ofzo.

Anoniem zei

Niet zoveel opgedaan precies :)
Bij mij zou het ook maar een kort lijstje zijn, haha!

Eva zei

@Ioon: Ik gebruik hem daar niet vaak genoeg voor; ik vind hem lekker ruiken, haha! Maar het wordt wel minder maar dat komt meer door de combinatie geen snoep/fris meer en veel sporten!

Marlinda zei

Die bodylotion klinkt lekker!

Dhini zei

Nivea - Lotus Peeling (scrub) voor gezicht of voor lichaam?

ioon zei

Voor het lichaam. Ik zag laatst in de Kruidvat dat ze dezelfde geur ook als gewone douchegel hebben.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.