zondag 17 mei 2009

Jaaaaa

Eindelijk!

Ik heb internet én we zitten ons eigen appartementje :D

Ik kan nu eindelijk koken wat wij lekker vinden en daarmee ook weer beter gaan letten op mijn dieet. Bij mijn ouders was er altijd wel iets lekkers in huis en dat wil ik nu niet meer binnen handbereik hebben.

Ik kan eindelijk op televisie kijken wat ik leuk vind in plaats van alle maffe series die mijn moeder leuk vindt.

Allemaal voordelen :D

Ik zal morgen eens wat foto's van mijn fototoestel gaan halen en jullie wat laten zien van het appartement. Helemaal happy hier :D

4 reacties:

Nicky zei

Gefeliciteerd! :D
Ik ben benieuwd naar de foto's!

Emma zei

Ik ben heel benieuwd naar de foto's :D

Eline zei

Gaaf dat jullie er nu echt wonen! Ben benieuwd naar de foto's :)

bar zei

Heerlijk he de vrijheid! En inderdaad nu kan je op je dieet gaan letten. Heel veel succes en ben super benieuwd naar je foto's!

xxx Bar.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.