woensdag 6 mei 2009

Oproepje

Even een berichtje tussendoor.

Serena, je weet wel het meesterbrein achter The Secret Garden, is in de finale gekomen van een wedstrijd op Fashionata. De strijd gaat hierbij om de eer van Fashionata's Beste Blogster zijn.

Omdat ik het haar van harte gun en ik zelf altijd met veel plezier haar blog volg. Wil ik jullie, mijn trouwe bloglezers oproepen om ook op haar te stemmen.

Dit kan via deze link, die je direct laat stemmen of via deze link die je naar de website van Fashionata brengt. Het stemformuliertje staat links in het menu daar.

Voel je vooral niet gedwongen om te stemmen maar mocht je stemmen alvast hartstikke bedankt!

Neem ook een kijkje op Serena's blog. Altijd interessante dingen over de zepen en beautyproducten die gemaakt worden voor haar webshop en ook leuke filmpjes met vreemde looks als big hair en Lady GaGa look.

5 reacties:

Sharona zei

I love her blog! Ik ga zeker weer op haar stemmen!!

The Secret Garden zei

Ioni je bent een topper!!

Rosa zei

Ik had al gestemd :)

Anoniem zei

Ik heb voor Serena gestemd (4keer) en 1 keer voor Cherryfizz.

Marlinda zei

Ik had al op haar gestemd =)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.