maandag 25 mei 2009

Iseree - Gezichtsreinigingsmelk

Iseree - Gezichtsreinigingsmelk

Deze reinigingsmelk is te koop bij de Lidl en is erg goedkoop. Hoe goedkoop, weet ik uiteraard niet meer. Ik had het bonnetje bewaard maar bij de verhuizing is die kwijt geraakt. Soms kan ik zooo georganiseerd zijn ;) NOT.



Eerst wat ze zelf zeggen over de reinigingsmelk:
"
* Reinigt gezicht en decolleté zeer zacht en is ideaal voor het verwijderen van make-up.
* Vitamine E, provitamine B5 en hamamelis ontspannen de huid en beschermen haar natuurlijke balans."

Hoewel er op de gebruiksaanwijzing staat dat je 's morgens en 's avonds je gezicht moet reinigen met dit spul, doe ik dat alleen 's avonds. Twee keer op een dag zo grondig reinigen vind ik echt overbodig.

Op 20something las ik een tijd geleden hoe je op de juiste manier reinigingsmelk moet gebruiken. Ik dacht namelijk voorheen dat je dat op een watje moest doen en over je gezicht moest halen, net als bij tonic. Nu blijkt dit zo niet te werken.

Elke legt in dit artikel * klik* uit wat je wel moet doen en ik zal het even samenvatten wat betreft de reinigingsmelk.

Zet een paar stipjes reinigingsmelk op je gezicht. Maak je handen vochtig en masseer de reinigingsmelk in op je gezicht (en hals). Dit kun je daarna afspoelen met water of met een wattenschijfje afnemen. Ik doe dit met een wattenschijfje.
Na de reinigingsmelk neem je een watje met tonic en daarmee ga je over je gezicht. Na deze handeling ben je inprincipe klaar.

Voor volledige uitleg raad ik jullie aan om het artikel van Elke op 20something te lezen.

De reinigingsmelk van Iseree werkt voor mij erg goed. Het haalt mijn make-up er goed af. (Oog make-up haal ik met een aparte reiniger er af.) Ik krijg geen droge huid van dit spul, geen extra bultjes en ook geen rode plekken. Voor mij ideaal dus en ook nog eens goedkoop. Wat wil je nog meer?

banner1

6 reacties:

Melissa zei

Dankjewel voor de review! Heel handig:D
Helaas hebben wij geen Lidl in Hilversum:( Maar anders had ik hem denk ik wel geprobeerd!
xx

Ps. je blog is echt super! wil je linken?:)

ioon zei

Ik heb even gekeken op de Lidl website en er zit een Lidl op de Kapittelweg in Hilversum :)

Maria zei

Bedankt voor het zeggen dat hett interview is, nederlands is echt niet mijn vak haha. Verder leuk stukje, en je site die je nu al tijdje hebt vernieuwd is super.

Maaike (Honestbeauty) zei

Oeps, dan gebruik ik mijn melk ook fout.

Maar ik heb nu een melk en tonic in één. Hoe los je dat op? :d

ioon zei

Weet je... Ik heb geen idee. Misschien kun je het op 20something aan Elke vragen?

Marlinda zei

Wist niet eens dat ze dat bij lidl hadden =P Maar op die manier gebruiken hoeft niet bij iedere reinigingsmelk. Bij mijne staat erop dat ik het op een watje moet doen en dan over me gezicht halen. Dus verschilt per melk denk ik.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.