dinsdag 5 mei 2009

Lange stilte

Oh wat erg. Ik heb nog steeds geen update geschreven en geplaatst!

Ik had niet verwacht dat ik het zo druk zou hebben met klussen en verhuizen.
Wat we de afgelopen dagen gedaan hebben is:
* naar Ikea geweest
* uit eten gegaan met schoonouders
* slaapkamerkast in elkaar gezet (oké vooral Stefan en niet ik)
* lamellen gekocht waarvan 5 van de 7 pakken kapot is! Daarmee moeten we terug :(

Al met al zijn we best druk geweest. Ik heb ook nog ramen gewassen op de basisschool van mijn moeder. Dat had ze gevraagd en ik krijg er aardig voor betaald. Iets wat we goed kunnen gebruiken met deze grote uitgaven.

We hebben een bank gevonden bij Ikea die lekker zit. Hopelijk kunnen we die donderdag of zaterdag gaan halen.

Nu nog gordijnen voor op de slaapkamer, plinten, netwerk aanleggen, een goeie lamp vinden voor boven de eettafel en de kast in elkaar zetten voor in de woonkamer.

En ik hoop dat we er volgende week in kunnen haha... We zullen zien!


Ik hoop snel te kunnen updaten maar ik kan helaas niets beloven...

Liefs!

P.s. Trouwens, iedereen een goed bevrijdingsfestival gehad? Leuke dingen gedaan, spannende verhalen die ik gemist heb? ;)

4 reacties:

rachel zei

lekker druk bezig dus :D vind het een ramp verhuizen maar als het straks klaar is en je zit lekker in je eigen huissie dan is het genieten ;) wij niks gedaan vandaag, oudste dochterlief heeft rodehond en ik holte onsteking dus......bank hangen !!!! fijne avond!!

Eline zei

Klussen neemt veel tijd in beslag he? Maar als je het resultaat ziet is het de moeite waard!

Eva zei

Ik heb niks bijzonders gedaan met bevrijdingsdag, moest gewoon werken en het weer was echt 3 x niks!

Hopelijk zit je snel in je huisje, echt fijn als het eenmaal af is!

The Secret Garden zei

lange stilte geeft niets. we weten toch dat je druk bent met je huisje!!

ik ben in Zwolle geweest op dat festival. The wombats vond ik leuk, maar ook zo'n DJ, die draaide goed! Maar het leukste was de Jeugd van Tegenwoordig, ze zijn zo heerlijk lijp en hun muziek is zo doelloos maar oh zo gaaf!! binnenkort nog een verslagje op mn blog!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.