dinsdag 19 mei 2009

The Secret Garden - Sweetie Pie Bodyscrub

Alweer een paar weekjes geleden heb ik de Sweetie Pie Bodyscrub besteld bij Serena/The Secret Garden.

Ik ken de geur Sweetie Pie van een proefje Sweetie Pie Solid Lotionbar die Serena mij een tijd geleden in een bestelling mee gestuurd had. Ik was meteen weg van de geur, ook al had ik dat in eerste instantie niet verwacht. Normaal ben ik niet zo'n zoetekauw met geurtjes.



De geur Sweetie Pie is als ik het me goed herinner aardbei en vanille. Als ik het mis heb dan hoor ik graag de verbetering :D

De scrub is een zeezout scrub. Dit wil zeggen dat het zout werkt als de scrub deeltjes. Het maakt deze scrub een groffe scrub maar ook zuinig. Waar je gewone scrub vaak de scrubdeeltjes verdeelt hebt over je lichaam kun je deze voor grote gebieden in één keer gebruiken.

Wat je goed moet onthouden over zoutscrub is dat het prikt in wondjes. Ik was dit de eerste keer glad vergeten en werd daar op niet zo'n subtiele manier aan herinnerd. Dus geen zoutscrub gebruiken als je je benen open gekrabt hebt!

Ik had trouwens opgevangen dat Serena ook wilde gaan kijken of ze suikerscrub kan maken. Dan hebben we geen last meer van prikkende wondjes.

Al met al vind ik deze scrub erg lekker. Wat ik vooral lekker vind ik dat de Sweetie Pie geur door de hele badkamer gaat en dat er zelfs een vleugje om je heen blijft hangen. Jummie vind ik.

Ook doet deze scrub zijn werk goed. Zacht huidje is het eind resultaat.

2 reacties:

steffi zei

pikt het dan ook als je je benen net gedaan hebt?

ioon zei

Geschoren bedoel je? Geen idee, nog niet geprobeerd in die volgorde. Ik scrub altijd voor het scheren :)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.