zondag 24 mei 2009

Dove: Gentle Exfoliating Body Scrub

Deze scrub heb ik een tijdje geleden op de markt gekocht voor €10,= voor twee tubes.
Ik had al eerder Dove douche scrub gekocht en gebruikt maar deze is toch nét iets anders.



Wat is er dan anders...

Ten eerste is de substantie iets steviger dan de vorige tube die ik had. Hierdoor smeert het iets moeilijker uit maar het scrubt daarentegen weer steviger.

De geur is hetzelfde. Ik vind het een typische Dove zeep geur. Geen rare zoete parfum, geen bloemetjes maar gewoon frisse Dove zeep.
Ik vind dat wel lekker na een drukke zweterige dag. Na een middag fietsen of sporten ofzo. Dan heb ik geen zin in overwelmende geuren maar wil ik gewoon fris en afgekoeld zijn. De frisse geur werkt ontspannend dan voor je hoofd en de momenten ná het douchen.

Wat beloven ze zelf:

"Niets is zo lekker als het gevoel van zijde op je huid. Om je huid zo zacht als zijde te laten voelen, is het noodzakelijk om haar regelmatig te scrubben.
Dove Gentle Exfoliating Body Scrub bevat fijne korreltjes die de huid glad maken terwijl de hydraterende bestanddelen van Dove gecombineerd met pure zijde de huid zacht en soepel houden.
* Het verwijdert overtollige huidcellen op een zachte manier
* Het stimuleert de natuurlijke vernieuwing van de huid
* Het maakt je huid glad, zijdezacht en soepel."

Voor mensen met een gevoelige huid is dit een ideale scrub voor af en toe. Voor mensen met een minder gevoelige huid is deze scrub ideaal voor om de dag. Het maakt je huid lekker zacht.

banner1

4 reacties:

Eline zei

Ik heb best een gevoelige huid, dus wie weet is het iets wat ik af en toe kan gebruiken.

Bar zei

Ik moet ook weer gaan scrubben...komt er maar niet van...ik zucht nu...

Fijne avond! xxx

Dhini zei

Frisse geur lekker!

Elien zei

Ooh, die heb ik hier ook in de kast staan!
Ik vind zijn textuur eigenlijk wat te dik...

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.