vrijdag 1 mei 2009

Stilte

Een paar dagen stilte. Ik wilde eigenlijk gisteren een berichtje gaan plaatsen maar na die verschrikkelijke gebeurtenis in Apeldoorn zag ik dat niet meer zitten. Ik kon het niet echt opbrengen om jullie vrolijk wat te gaan vertellen over een product. Natuurlijk gaat ook mijn medeleven uit naar de slachtoffers, gewonden, hen familie en naar de mensen die dit gebeuren van nabij hebben meegemaakt.

Vandaag ook niet geupdate. Ik moest werken en heb vanmiddag in de zon gezeten. Goed excuus toch?

Morgen gaan we naar Ikea om een kledingkast en een tv meubel te halen. Wisten julie dat je op de website van Ikea tegenwoordig je kast al kan samenstellen en indelen? Zo hebben we precies de breedte kunnen bekijken van ons tv meubel zodat we zeker weten dat hij gaat passen en we hebben al kunnen overleggen hoe we de kledingkast gaan indelen. Of we laatjes wilden of juist rekken. Super handig dus! Je kunt combinaties maken van kastjes, kleuren, verschillende deurtjes etcetera.

Daar gaan we dus morgen ochtend naar toe. We gaan nog niets opbouwen in het appartement omdat er nog een raam vervangen moet worden en er zijn verkeerde deurtjes in de keuken geplaatst. Die laten we eerst vervangen voordat lompe bouwvakkers mijn nieuwe meubels gaan kapot maken ;)

Wat komt er de komende tijd nog:
* Een stukje over Badedas
* Mijn review van de Sweetie Pie Scrub (wisten jullie trouwens dat Serena nieuwe geurtjes scrub gemaakt heeft!)
* De aankopen bij Ikeaaaa
* Mijn opgemaakt lijstje van April (wat gaat de tijd snel)

Verzoekjes mogen achter gelaten worden!

9 reacties:

Annemiek zei

Vind het wel mooi dat je er nog even wat over zegt. Vind het op andere blogs ook een beetje raar voelen dat het allemaal gewoon doorgaat ofzo.

Dagje ikea is altijd leuk ;) maar wel vermoeiend! Succes!

Nicky zei

het is inderdaad heel erg... ik was er ook stil van. wat voor een zieke geest moet je hebben om zoiets te doen?

Eline zei

Ik had ook even geen zin om een vrolijk logje te schrijven. Maar het leven gaat door, dus nu log ik weer gewoon ;)
Dat met die kasten is idd echt handig, had ik ook gedaan voor ik mijne bij de IKEA kocht.

Rosa zei

Ik was ook in Apeldoorn.. gelukkig er niet bij.. maar het was zo raar.. ik zal die dag nooit meer vergeten!

MissEvie.nl zei

Het was idd een hele rare dag, deze koninginnedag. heb het 'life' op tv gezien.. mn hele dag was verpest. Ben het huis ook niet meer uit geweest.

Veel succes met je ikea meubeltjes :)

rachel zei

dat is wel handig dat je je kasten kan samenstellen op ikea site :D altijd leuk om je huisje in te richten toch :D
en ja apeldoorn drama, vind het heel erg :(

Anoniem zei

Kijk er naar uit :)

Jeske zei

Dat met koninginnendag was inderdaad verschrikkelijk... maar je komende updates zijn wel leuk. (lekkere zinsovergang weer van mij, sorry)

Eva zei

Mooi dat je er inderdaad nog wat over schrijft, heeft echt wel indruk gemaakt.. Bah!

Ikea is echt handig wat dat betreft inderdaad! Veel shopping plezier :)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.