dinsdag 12 mei 2009

Update via mijn mobiel.

Ik ben erg benieuwd of dit werkt, en of het ook een beetje goed gaat.

Ik zit nu namelijk in ons nieuwe appartement. We hebben ons matras zondag meegenomen (met veel moeite) en hier neergelegd. Dus officieel zijn we verhuisd. Ondanks dat nog niet alles geregeld is...

We hebben namelijk nog geen tv en internet. Zwaar afkicken natuurlijk maar we hebben genoeg films en series meegenomen voor op de laptop en ik kan gelukkig twitteren en e-mailen met mijn mobiel.

Daarmee ben ik dit berichtje ook aan het typen.

Vanmiddag wordt de bank gebracht door Ikea en ondertussen ben ik verhuisdozen aan het uitpakken. Alles een logische plek geven, schoonmaken en controlleren of alles nog werkt.

Dat laatste is hard nodig omdat onze spullen sinds augustus 2007 in de kelder van mijn broer staan. En volgens mij is het daar niet helemaal vochtvrij.

Zo jullie zijn weer op de hoogte. Duimen jullie mee dat Ziggo heel snel de internetverbinding regelt?

7 reacties:

Lizzy zei

Wat leuk! Veel plezier in jullie appartement!

Eline zei

Nou, het versturen is gelukt :)

Anoniem zei

Nou hopen dat ziggo snel is ;) .. wel leuk dat je iets vanaf je mobiel stuurt.

Veel plezier in het nieuwe appartementje.

Sanne zei

Ik heb hele goede ervaringen met Ziggo :)

Dhini zei

Veel plezier in nieuwe appartementje

Eva zei

Haha je post is in ieder geval gelukt! Wij kwamen van @Home dus dat ging automatisch, geen idee of Ziggo een beetje snel is!

Eva zei

Haha je post is in ieder geval gelukt! Wij kwamen van @Home dus dat ging automatisch, geen idee of Ziggo een beetje snel is!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.