maandag 2 maart 2009

Dove: Daily Shower Scrub

Product: Scrub
Merk: Dove
Prijs: €5,29 (-35%)
Inhoud: 200ml
Winkel: o.a. Albert Heijn, Etos en andere drogisterijen.



Wat zeggen ze zelf:
Dove Dagelijkse Douche Scrub met ultrafijne scrubkorreltjes en ¼ hydraterende crème verwijdert doffe, vermoeide huidcellen en voedt de nieuwe, frisse huid. Het resultaat: een gladde huid die perfect voorbereid is op Dove Sunshine Body Lotion. Bereid je voor op een prachtige zomerse tint, het hele jaar door.

Smeerbaarheid:
Pfoe dat valt tegen. Door de crème die in de scrub zit is het moeilijk uitsmeren en heb je dus ook veel nodig van het spul. Dat is erg jammer.

Geur:
De geur is eigenlijk de typische dove, zeep geur. Niet onaangenaam want het associeert wel met 'schoon'.

Gevoel:
De scrub deeltjes zijn inderdaad ultrafijn. Het lijkt wel alsof je na een dagje strand je haar uitgespoeld hebt en een paar zandkorrels op je huid hebt zitten. Het scrub gevoel is minimaal maar voor het dagelijkse gebruik wel goed. Ook voor mensen met een extreem gevoelige huid kan dit erg fijn zijn. Voor mij helaas is dit niet het gewenste gevoel.
De crème maakt de huid wel zacht en gehydrateerd, ze komen hun belofte dus goed na.
Uiterlijk:
De tube heeft een crème, beige kleur en zo ziet het product er ook uit. Het is geen bijzonder mooie tube, niet bijzonder praktisch maar ook niet onaangenaam in gebruik en zicht.

Cijfer: 8/10

Waarom: Ze komen hetgeen dat ze vertellen na en dat verdient een hoog punt. Geen 10 omdat ik het voor het gebruik niet ideaal vind. Ik heb in één douche beurt al bijna de halve tube gebruikt, dat hoort natuurlijk niet.

4 reacties:

Anoniem zei

Deze heb ik ook ^^ Scrubdeeltjes zijn wel heel erg klein, maar inderdaad goed genoeg zodat je het dagelijks kunt gebruiken.

Sharona zei

Als je het masker aan het opbrengen bent, voel je de warmte wel, maar als hij 'zit' voel je de warmte niet meer.

xx
www.beautygoods.blogspot.com

Anoniem zei

Klinkt wel als een fijne scrub.
Jammer dat je zo veel per keer nodig hebt!
Dan heb je een aardige duure scrubbeurt!

Anoniem zei

heb je hem wel op een vochtige huid gebruikt? bij mij ging het prima met smeren, per been of arm 1 kloddertje nodig, met toefje extra voor de omvangrijke bovenbenen. Vanaf je armen kan je zo doorsmeren naar je hals en décolleté. Dus smeerbaarheid is naar mijn inziens prima hoor!
Ga zo kijken of de self tan van Esteé Lauder nu wel beter pakt...

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.