woensdag 29 april 2009

Nieuwe poll

De oude poll is afgelopen en mijn broer kwam met een leuk idee voor de volgende poll.

Aangezien we allemaal modern zijn enzo vroegen wij ons af hoevaak jullie twitteren.

De opties zijn alsvolgt:

* Twitter? Nog nooit van gehoord
* Ik twitter niet
* Eens per week
* Eens per dag
* Eens per uur
* Eens per minuut

De poll staat weer links in het menuutje.

Aanvulling: Ik zou eigenlijk naar Amsterdam gaan vandaag dus ik had gepland om vanavond te updaten met mijn prachtige aankopen enzo. Helaas gaat het niet door want de bril van de vriendin waarmee ik zou gaan is uitelkaar gevallen en nu moest ze naar de opticiën. Nu moeten we een nieuwe datum gaan prikken en dat is altijd zoooo moeilijk haha.

Nu ga ik dadelijk even met Stefan de stad in. We moeten jodium hebben, moederdag cadeau's en ik ga kijken of ik een tas kan kopen van mijn irischeques.

Dus nog ff geduld voor de MAC foundation... :(

15 reacties:

Maaike zei

Ik twitter niet.
A. ik zie het doel niet
B. ik doe niet zo gek veel interessante dingen
C. Iedereen heeft het, dus ik niet hahaha!! ;)

ioon zei

Haha goeie redenen hoor Maaike :D Vooral die laatste vind ik goed, ik heb dat vaak met boeken die 'iedereen moet lezen'.

BeautyQueen zei

Ik doe het tussen 1 keer per uur en 1 keer per dag. :D

Froek zei

Hee!
Ik volg sinds een tijdje je blog en vind de stukjes die je schrijft echt super! Vooral je reviews van producten lees ik met heel plezier en ik word er héél erg hebberig van.

Twitteren doe ik sinds kort teveel en te vaak. Ik heb niks zinnigs te melden, maar toch blijf ik berichtjes posten. Ik heb ook niet zoveel followers dus of het zin heeft...? Ach, zolang ik er maar plezier aan beleef. In de poll ga ik denk ik maar stemmen op Eens per uur, al is het soms wat minder en soms wat vaker.

Keep up the good work!

Liefs,
Froek

ioon zei

Hey Froek,
Leuk dat je meeleest en nu ook een berichtje achter laat :D

Ik heb ook nooit iets zinnigs te melden op twitter maar volgens mij gaat het nou juist daar om xD

Rosa zei

Ik twitter niet.. maar misschien moet ik er maar eens aan beginnen.

Tinka zei

Ik twitter niet maar moet het binnenkort wel doen voor een cursus die ik volg (23dingen).

Eline zei

Ik ben een fervente twitteraar!

Dhini zei

Ik twitt af en toe (onregelmatig). Soms vergeet of geen idee wat moet schrijven.

Marlinda zei

Ik heb gekozen voor 1x per uur. Ik twitter aardig veel. Vind het altijd leuk om te zien wat anderen aan et doen zijn! Maar ik denk niet dat ik op de 1x per minuut kom =P

Daisy zei

Ik heb even meegedaan met je poll. En zo kom ik bij de optie 'Ik twitter niet.'
Geen tijd voor en zoveel boeiende dingen heb ik nu ook niet te vertellen.

Anoniem zei

Ik heb gestemd voor eens per uur, ik zit regelmatig op Twitter via TwitterFox.

Fijne dag nog!
Liefs,
Frauke

Annoesjka zei

Ik twitter ook niet, ik vind het een beetje onzin. Mijn WieWatWaar op Hyves vul ik af en toe in, maar dat vind ik meer dan genoeg, haha!

The Secret Garden zei

ik heb gekozen voor eens per uur, maar het verschilt. Als ik werk is het maar een paar keer per dag. Maar als het even kan, check ik mn twittersite! Vind het zo leuk. Echt verslavend! Ik ben goed op de hoogte van iedereen :D

Twitterlicious!

The Secret Garden zei

hyves is so 2008.

TWITTER IS HET NIEUWE HYVES!

ook aangesloten op Facebook, en kun je bereiken vanaf je mobiele telefoon met internet. dat hebben tegenwoordig steeds meer mensen.

ik ben echt PRO twitter!

Go Twitter go!!

sorry. ik had net ook al wat gezegd maar dit moest er nog even bij.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.