woensdag 4 maart 2009

Kneipp Hydro Balans Bodylotion

Product: Bodylotion
Merk: Kneipp
Prijs: €8,99 – €1,50 met de kortingsbon
Inhoud: 200 ml
Winkel: O'chelle maar ook bij andere drogisterijen


Wat zeggen ze zelf:
De aangename licht verkoelende Kneipp Bodylotion Hydro Balans, op basis van aloe vera en tamanu, helpt de natuurlijke vochtbalans van de huid in stand te houden en heeft een kalmerende werking. De werkzame ingrediënten uit tamanu-olie voeden en verzwachten de huid op een natuurlijke en intensieve wijze. Bovendien gaan vitamine E en provitamine B5 huidirritaties tegen. De body lotion trekt snel in, laat geen vettig laagje achter en heeft een verfrissende geur. De huid wordt langdurig gehydrateerd en voelt zacht en soepel aan.

Smeerbaarheid:
Het smeert niet heel soepel uit. Het beste gaat het als je een bolletje ten grote van een erwt op je hand doet, dat verdeelt over twee handen en dat per lichaamsdeel in masseren. Zo ben je wel iets langer bezig maar het verdeelt dan lekker.

Geur:
Ik vind het een heerlijke geur. Het ruikt naar een bloemenwinkel. Een snijbloemen geur. Echt heel lekker fris en ik ga hier van genieten in de lente. De geur blijft heel licht op je huid zitten als het ingetrokken is. Nu, 2,5 uur na het smeren ruik ik het nog steeds als ik aan mijn arm ruik.

Gevoel:
Net ingesmeerd voel je een creme laagje over je huid maar dat trekt redelijk snel in. In de tijd dat ik de badkamer heb opgeruimd is de lotion ingetrokken en voelt mijn huid heerlijk zacht en soepel aan.

Uiterlijk:
De tube heeft een fris groene kleur en op het plaatje staan blaadjes met waterdruppels. Het plaatje drukt eigenlijk goed uit wat het product oproept als je het ruikt. Bladeren, regen, lente. Heerlijk.

Cijfer: 9/10
Waarom geen 10: De smeerbaarheid valt iets tegen en daarom geen 10.

Mening van vriendlief: Babyzachte huid. We lagen in bed en opeens kreeg ik te horen 'wat heb jij zachte billen opeens!' haha dat is natuurlijk hetgeen dat wij vrouwen willen horen :D

2 reacties:

Anoniem zei

Hahahaha! Dat je vriend dat dan ook zegt!! Ik heb nu een andere van de bodylotion, maar als die op is ga ik deze kopen!!

Anoniem zei

leuk stukje!!

bij deze nomineer ik je blog!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.