zondag 5 april 2009

Nivea: Lotus Peeling

Vandaag heb ik hard gewerkt voor mijn vrijwilligerswerk, zo hard dat ik weinig zin had om nog iets voor de site te gaan doen. Gelukkig heb ik na een uurtje badderen weer wat energie opgedaan en kan ik weer iets gaan typen.

Een tijd geleden, twee weken denk ik, heb ik bij de Albert Heijn Nivea Lotus Peeling meegenomen. Deze lag in de aanbiedingen bak omdat deze uit het assortiment ging. Ik denk dat ik 'm anders niet gekocht had. Het "peeling" gedeelte spreekt me nooit zo aan maar 35% korting kan ik maar moeilijk weer staan.

En ik moet zeggen, ik ben blij dat ik deze wel gekocht heb. De geur is namelijk heerlijk voor het lente weer. Heel fris en een oosters tintje. De geur is Lotusbloesemgeur. Ik heb deze geur nog nooit eerder geroken maar ik vind 'm heeeerlijk!



Wat zegt Nivea zelf:
"Beauty massagepeeling met waardevolle rijstolie.
Ontdek de heerlijk douchebelevenis en de exotische geur van lotusbloesem. Masseer de cremige gel met micro peelingdeeltjes en waardevolle rijstolie zachtjes over je huid. Spoel daarna goed af en geniet van het resultaat: een zijdezachte en mooie huid. Voel je als herboren na iedere douche."

Ik moet zeggen... Die peeling deeltjes zijn lekker. De zijn klein maar voelen stevig aan bij het inmasseren. Er zitten ook genoeg deeltjes in de creme dus je hebt niet veel nodig. Mijn huid voelt inderdaad heerlijk aan na het douchen, echt schoon en egaal.

De tube ziet er ook wel aardig uit eigenlijk. Verder gewoon een normale tube in het gebruik.

Ik vind dit wel een aanrader. Ruikt heerlijk (ik ga die geur in olie zoeken zodat ik 'm in mijn toekomstige oliediffuser kan stoppen) en voelt goed aan.

Een punt... Toch wel zeker 9 van de 10!

Heeft er iemand al ervaring met deze douche peeling?

5 reacties:

Marlinda zei

Heb er zelf geen ervaring mee,, maar hij klinkt heerlijk!

Nicky zei

Vind je het meer scrub of gewoon douchespul? ik hou van een flinke scrub, en als deze dat heeft ga ik 'm wel kopen denk ik.

ioon zei

Het is meer een scrub dan gewoon douchespul. Ik raad 'm je zeker aan :D het ruikt echt zooooooo ontzettend lekker.

Daisy zei

Deze peeling ken ik niet. Maar het is blijkbaar wel de moeite om eens te proberen.

Mischa zei

Ik vind hem helemaal ge-wel-dig! Gebruik hem al enige tijd. Nu is de mijne weer bijna op & in de buurt is geen enkele drogisterij/supermarkt die hem nog in het assortiment heeft. Maar... Ik heb hem gevonden op "deonlinedrogist.nl". Wel redelijk prijzig (€ 5,09) maar dat heb ik er wel voor over.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.