donderdag 26 februari 2009

Baby Rustgevend Badje

Product: Badschuim
Merk: Kruidvat
Prijs: €1,80 ongeveer
Inhoud: 300 ml
Winkel: Kruidvat

Wat zeggen ze zelf over het product:

Dit natuurlijke extract heeft een rustgevende werking. Het Lavendelextract zorgt ervoor dat de baby heerlijk kalm wordt voor het slapen gaan.

pH-huidneutraal, 100% zeep- en kleurstofvrij













Wat vind ik er van, ondanks dat ik geen baby ben...

Geur: Eenmaal in bad heeft het bad een subtiele lavendel geur wat inderdaad ontspannend werkt. Ik word er langzaam steeds slaperiger van. Heerlijk voor in bad vind ik. Vooral ook omdat de geur subtiel is en niet overheersend.

Gevoel: Het is duidelijk geen olie want het laat geen laagje achter op mijn huid. Het voelt wel gehydrateerd aan en voor mij ook niet onbelangrijk, geen allergische reactie. Die heb ik soms op bad- en douche producten.

Uiterlijk: De fles is baby blauw met een schattige tekening er op. Het is duidelijk om bij ouders, waarschijnlijk moeders een schattig baby gevoel op te roepen. De dop van de fles in een beetje irritant, niet heel makkelijk open te krijgen, en dat is toch belangrijk als je een baby in je hand hebt, of in bad vast houdt. Ook is de dop bij de schanieren kapot gegaan, hij zit nog maar aan een half schaniertje vast.

Cijfer: 8/10, vooral omdat de fles zo onhandig is want over de rest ben ik erg tevreden.

8 reacties:

Anoniem zei

Lijkt me heerlijk!

Anoniem zei

Zoiets zocht ik nog! En ook iets goedkoper dan zwitsal. Zijn de andere producten uit die lijn ook aanraders, of heb je die niet geprobeerd? Wij hebben geen bad, namelijk...

ioon zei

Ik heb ook de body milk voor droge huid, daar komt over een paar dagen een review van.

Ik was eerst skeptisch over dit eigen merk maar ik ga er nog meer van proberen! Dus hou de site in de gaten, dan lees je er binnenkort meer over.

Anoniem zei

Babyproducten zijn vaak erg goed voor je want de babyhuid is gevoeliger dan onze huid (dat wordt gezegd...) en als je dan een product wil voor de gevoelige huid betaal je heel veel geld terwijl babyproducten even goed zijn ;) Ik gebruik soms Galenco badproducten en daar ben ik ook errug tevreden over!

Anoniem zei

heerlijk die geur!

ben jij al getagged? anders bij deze:

De tag gaat over je 6 favoriete lipproducten. Hij staat morgen pas op mn blog!

liefs

ioon zei

Ben nog niet getagged :D Leuk, ik zal maar eens gaan nadenken hihi

Anoniem zei

Lekker de geur van de baby producten

Anoniem zei

Ik ben beniewd naar het review van de bodymilk!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.