woensdag 4 februari 2009

Lipstain

Ik heb van mezelf lippen met veel kleur. Maar zoals ik denk ieder meisje vind ik het leuk om af en toe lipstick of lipgloss op te doen. Ik was op een ander blog iets tegen gekomen dat lipstain heet. Dit is een waterige substancie die je lippen kleurt alsof je kersen gegeten hebt. Lipstains worden ook in verschillende kleuren gemaakt.

Van ioon's make-up en verzorging


Ik had de kleur Berry Juice besteld via E-bay. Op de verpakking zag de kleur er rood uit maar toen ik het opdeed was het roze. Ik was een beetje teleurgesteld in het spul. Ik had verwacht dat er een lichte kleuring zou plaats vinden maar het was veel te hard. Mensen om me heen vroegen zelfs 'wat heb jij nou op je lippen gedaan?'.

Ik had de lipstain in eerste instantie in mijn la gelegd voor 'ooit' maar ik besloot dat ik hem beter kan verkopen via marktplaats. De kans was te klein dat ik hem na deze ene keer nog een keer zou gebruiken. Het is wel de eerste miskoop wat betreft make-up.

0 reacties:

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.