vrijdag 20 februari 2009

Bestellen...

Vandaag heb ik mijn zorgtoeslag binnengekregen. Omdat mijn ouders zolang ik studeer nog mijn zorgverzekering betalen, mag ik dit geld zelf houden. Het komt binnen op mijn 'plezier' rekening, dat is de rekening waar alle extraatjes op komen en waarvan ik vind dat ik het uit mag geven aan mezelf.

Ik hou dit straks gescheiden van mijn andere rekening waar mijn loon en vrijwilligersvergoeding gestort worden want anders maak ik veel te veel geld op aan leuke dingen en dat vindt manlief niet zo leuk :D

Maar goed, ik wilde dus eindelijk mijn bestelling gaan plaatsen bij Everyday Minerals. De wishlist hangt al ruim een maand aan het prikbord naar me lonken en telkens kon ik het maar niet bestellen.

Ik was helemaal blij toen ik net op mijn rekening keek, genoeg geld voor mijn bestelling en wat bleek toen... De longhandled kabuki brush is uitverkocht! Dus nu moet ik alsnog wachten voordat ik een bestelling kan plaatsen. :(

Nu ben ik helemaal verdrietig natuurlijk....

Edit:
Weer een beetje opgefleurd. Ik heb net een bestelling geplaats bij KissKissBangBang.

Wat heb ik gekocht:


Van 20-2-2009

* IceCream Mint Choc Chip (€2,99)
* Naughty But Nice Cake Lipgloss Chocolate Sprinkle (€2,99)
* Treat Kiss and make it Butter lip scrub (€8,99)

Samen met de verzendkosten (€1,50) kostte het €16,47

KissKissBangBang verzendt ook naar België

7 reacties:

Anoniem zei

Leuke aankopen!

Senna zei

Jammer van die long handled Kabuki Brush van EDM, die is zoooo fijn! Ik heb mijn oog nu laten vallen op die flat topped brush, die schijnt nog veel fijner te zijn maar was uitverkocht op het moment dat ik mijn bestelling plaatste. Al met al heb je toch leuke aankopen gedaan. Je zorgtoeslag is weer goed besteed ;-)
Xx

ioon zei

Uiterlijk is goede verzorging toch? Hahaha

Anoniem zei

ah jammer dat die is uitverkocht!! wel leuke dingen heb je besteld bij KKBB!

The Secret Garden zei

wat supercute!!!

Anoniem zei

Jaa ik kreeg ook geld binnen :) En leuk he KissKissBangBang! Ik heb ook die icecream ding, staat review van op mijn site :p En ook review van dat cake ding, alleen andere variant haha

ioon zei

@Kerstin: Ik heb je blog meteen tussen mijn feeds gezet. Ik ga je reviews nog even checken morgen :D

Ben wel heel benieuwd hoe of de spulletjes net zo leuk zijn als dat ze eruit zien!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.