donderdag 19 februari 2009

Proefmonster

Ik kreeg deze week mijn aangevraagde proefmonster van Touch of Pink van Lacoste binnen.
Natuurlijk wil ik mijn mening erover wel even delen.

Van 19-2-09


Toen ik het lipje opentrok van de kaart werd ik meteen overwelmd door de geur. Ik vond de geur heel aanwezig en het halve huis rook ernaar. En dat door een simpel proefmonstertje.

Ik heb de kaart toen een tijdje op de badkamer gelegd om de geur wat te laten vervagen. Ik hou persoonlijk niet zo van sterke parfums en krijg ook soms hoofdpijn van een te aanwezige geur.

Na een dag logeren op de badkamer ging ik nog eens ruiken aan de proefmonster en ik vond de geur al meteen veel aangenamer.

En hoe ruikt Touch of Pink dan. Eigenlijk ruikt het heel jong, dat klinkt raar maar het is duidelijk geen oude vrouwen geur. En dat is toch erg belangrijk. Er zit een vleugje vanille doorheen en dat geeft de geur iets zoets. Het is geen bloemige geur.

Wil je het proefmonster ook uitproberen, vraag deze dan hier aan.

5 reacties:

Anoniem zei

Altijd leuk proefmonstertjes!

The Secret Garden zei

en heb je deze ook op je huid getest?
zo apart dat de geur per huidtype kan verschillen en ook dat de geur 'uiteenvalt'.

ioon zei

Ik heb 'm ook op mijn huid getest ja. Maar ik denk dat het nog anders kan zijn als je een flacon met vloeistof hebt van het product dan een nat doekje.

Ik ga morgen naar Douglas, eens kijken of ik hem daar kan testen vanuit een flacon :D

Senna zei

Deze van Lacoste ken ik nog niet. Ik houd het meestal bij een aantal vaste geurtjes (Chopard, Chanel Coco Mademoisselle en Allure) en wordt vaak gevraagd wat voor geurtje ik op heb omdat het zo lekker ruikt ;-) Alleen in de zomer verruil ik mijn vaste patroon voor frisse zomerse en luchtige geurtjes Xx

Anoniem zei

ja dat heb ik ook eens gedaan :d die aangevraagd :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.