zaterdag 28 februari 2009

In moeders winkelwagentje gegooid

Ik ben vandaag niet gaan shoppen maar ik werd door mijn moeder meegesleept naar de supermarkt om mee boodschappen te gaan doen.

Omdat ik natuurlijk een hele brave *kuch* dochter ben ga ik netjes mee. Ik vind het echt niet zo erg om te doen omdat ik meestal de kans krijg om of te beslissen wat we gaan eten of om iets in het winkelwagentje te gooien wat ik vervolgens niet hoef terug te betalen.

Vandaag zag ik bij de Albert Heijn verschillende beauty producten met een 35% sticker er op liggen. Deze gaan het assortiment uit vertelde het blauwe kaartje erbij. Nou die kans laat ik me niet ontnemen om dan iets uit te proberen.

Van 27-2-09


Ik heb in het winkelwagentje gelegd: Dove; Beauty Care Shower; Daily Exfoliating Shower Scrub.

Ik heb geen idee wat 'Exfoliating' moet betekenen, in de Nederlandse vertaling staat alleen: Dagelijke Douche Scrub. Maar het goedje zou hydriaterend moeten werken en het is eigenlijk een voorbereiding op Dove Sunshine Body Lotion.

Ik kan niet wachten om hem uit te proberen :D

Ik heb ook twee kortingcoupons gekregen. Één van Kneipp, €1,50 korting op een bodylotion van 200ml. Ik had een proefpakketje aangevraagd voor een probleemhuid kuur maar helaas zijn deze op en daarom kreeg ik een kortingsbon. Die ga ik zeker gebruiken want ik ben wel benieuwd naar Kneipp bodylotion.

Ook gehad, voor het meedoen aan een wedstrijd, €2,50 korting op Pure Care producten (behalve de lipgloss). Deze producten zijn te verkrijgen bij de apotheek. Ik ga de hydraterende gezichtstonic proberen. Ik kan deze pas 20 maart ophalen, hopelijk vergeet ik het tegen die tijd niet!

Willen jullie ook de kortingsbon van Kneipp, stuur dan een e-mail naar esthetiek@live.nl

5 reacties:

Anoniem zei

Oeh, ik houd van scrubs! :)
Hoop dat ie een beetje goed is. ;)

Anoniem zei

scrubs zijn lekker :) ga die ook eens proberen

Anoniem zei

Ik heb ook een scrub van Dove, maar vind hem niet heel fijn.

ioon zei

Ohhh dat is jammer! Ik ga 'm dadelijk uitproberen en hoopte op een overweldigende ervaring natuurlijk... :(

Anoniem zei

Ben beniewd hoe die is !

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.