zaterdag 21 februari 2009

Leuke webshop

Ik kwam via een prijsvraag van 101woonideeen.nl op een hele leuk webshop en die wil ik graag even delen.

De webshop heet Littlegift en ze hebben leuke sieraden, tasjes en gadgets.

Bijvoorbeeld deze leuke deurorganizer waar je je sleutels aan kunt hangen en brieven in kunt stoppen die je niet moet vergeten te posten. Zo ben je dus nooit meer je sleutels kwijt of mobieltje en zonnebril want die kun je er allemaal ook in stoppen.

Van 21-2-2009


Ik had hem bijna al besteld maar ik bedacht me dat ik nog moet verhuizen en ik ben bang dat ik hem kwijt raak tijdens de verhuizing. Of dat mijn moeder hem gaat stelen ;).

Ook hebben ze leuke boeken, niet alleen voor ons vrouwen maar ook om cadeau te doen aan je vriend als je een hint wil laten vallen... :D

Van 21-2-2009

2 reacties:

Anoniem zei

Leuke tip!

Anoniem zei

Die deur organizer zou iets voor mijn man zijn, die is echt altijd zijn sleutels kwijt ^^

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.