vrijdag 27 februari 2009

Bodymilk Droge Huid


Product: BodyMilk (babylijn)

Merk: Kruidvat

Prijs: Ik weet het niet meer :( Ik moet beter bonnetjes bewaren...

Inhoud: 300 ml

Winkel: Kruidvat natuurlijk :D


Wat zeggen ze zelf:

Kruidvat Baby Bodymilk met Aloë Vera is een milde, vochtinbrengende milk die speciaal ontwikkeld is voor de droge huid. De bodymilk wordt snel door de huid opgenomen. Kruidvat Baby Bodymilk beschermt de huid tegen uitdrogen en houdt de zacht en soepel.


En dan nu natuurlijk wat ik er van vind....


Smeerbaarheid:

Het smeert heeeerlijk uit. Ik heb maar een klein beetje nodig om hele stukken lijf in te smeren, heerlijk vind ik dat. Ik heb er namelijk echt een hekel aan al ik om de seconde weer wat meer moet bij pakken en daarmee de flacon meteen ook insmeer...


Geur:

De geur is.... babybilletjes! Je moet er van houden natuurlijk maar ik vind het wel lekker om naar baby te ruiken. Het is een typische babygeur, eigenlijk dezelfde als Zwitsal.


Gevoel:

Het trekt snel in, ik had het niet verwacht maar ik kan meteen naderhand mijn kleren of pyama aandoen zonder dat deze aan mijn lijf gaan kleven. Erg belangrijk dus en een pluspunt aan deze bodymilk. Naderhand is mijn velletje ook echt babyzacht. Mijn vriend merkte het zelfs op! En we weten allemaal hoe mannen normaal niets doorhebben ;)


Uiterlijk:

De flacon is dezelfde als van het babybadje. Beetje verwarrend in de kast (die toch al vol staat met beautyproducten). Er staat wel een über-schattige tekening van een lammetje op. Cute!

De dop van deze flacon zit nog met de twee scharnieren vast maar ik vraag me af voor hoelang....


Cijfer: 9/10

Waarom geen 10: Omdat ik de dop niet vertrouw en omdat ik me voor kan stellen dat niet iedereen verliefd wordt op de baby geur.

3 reacties:

Anoniem zei

Een babybilletjes geur, haha :P
nouja, je moet er idd van houden ;)
al lijkt het me verder wel een lekkere bodylotion voor een droge huid
xx

Anoniem zei

Ah! Klinkt heel fijn, ga ik zeker kopen bij mijn volgende shoptripje! En is ie ook zo rustgevend als die bad/douchegel, of dat niet?

ioon zei

Hij heeft niet zo'n rustgevende geur maar het is wel lekker fris op je huid.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.