zondag 22 februari 2009

Geshopt

Ik ben dit weekend bij mijn schoonouders in Rijswijk ZH en daar hebben ze veel meer leuke winkels, en grotere winkels, dan in mijn kleine woonstadje in Brabant.

Dus ik ben gaan shoppen. Onder andere flink wat shirtjes gekocht voor de komende zomer, ik ga er gewoon vanuit dat het een goeie zomer wordt! En nog wat driekwart mouw truitjes voor de komende lente. In totaal 6 artikelen voor maar €40,=. Zelfs manlief was niet ontevreden over het geld dat ik uitgegeven had.

Voordat ik kleren ging shoppen ben ik naar de V&D gegaan want ik had nog wat geld op mijn cadeaukaart staan die ik met mijn verjaardag gekregen had van mijn broer. De V&D van Oss, waar ik in de buurt woon, is klein en heeft maar een beperkt assortiment, vandaar dat ik dacht dat ik in Rijswijk wel zou kunnen slagen.

En ik ben geslaagd. Ik heb gekocht: Bodyscrub van Greenlands en een french manicure setje van Harome.

Van 21-2-2009


Ook ben ik bij Douglas langs geweest om Rosebud lipbalm te kopen. Ik schrok wel van de prijs zeg, €9,= voor een lipbalm! Toch maar wel gekocht want iedereen is er zo ontzettend tevreden over...

Van 21-2-2009


Dus wat vind ik er van......

Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de werking. Ik was vergeten om lipbalsem mee te nemen naar mijn schoonouders dus ik had allemaal veltjes en zelfs een scheurtje in mijn onderlip. Meteen toen ik thuis was, en foto's genomen had. heb ik mijn lippen ingesmeerd met de Minted Rose Lip Balm en nu, een paar uur later, zijn alle velletjes verdwenen! Mijn lippen voelen nog steeds aan alsof er lipbalsem op zit, dat vind ik een heerlijk gevoel en het scheurtje in mijn onderlip doet geen pijn meer. Echt een WOW gevoel.

Het spul ansich vind ik qua geur een beetje maf. Het heeft een parfum-achtige geur wat voor mij een beetje onnatuurlijk aan doet. Na het smeren laat het een echt fris mint gevoel achter op je lippen en het onnatuurlijke geurtje aan de balm lijkt te vervliegen.

De substantie vond ik voor een lipbalsem soft. Ik had na één keer met mijn vinger er doorheen al teveel product te pakken. Dit zal wel gewoon even wennen zijn.

Al met al geef ik deze lipbalm toch een 8 want de genezende factor, en dus ook de belangrijkste factor is erg aanwezig.

Wat vinden jullie van Rosebud lipbalm?

4 reacties:

Anoniem zei

die scrub lijkt me heerlijk!

Anoniem zei

Ik heb sinds kort 2 Rosebuds, en ben echt super tevreden!

Anoniem zei

haha, volgens mij ben ik de enige die die Rosebud lipbalms echt vreselijk vind. Ik krijg allemaal uitslag van mijn Rosebud strawberry..:S
xx

Senna zei

Volgens mij ben ik de enige die nog niet heeft toegegeven aan de Rosebud hype. Ik moet er volgens mij ook maar eens gaan geloven. Leuke goodies allemaal!! Xx

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.