woensdag 25 februari 2009

Everyday Minerals bestelling nr. 2

Op het forum van Miss Lipgloss las ik het bericht dat de long handled kabuki brush weer op voorraad was bij EverydayMinerals. Echt een yay moment voor mij :D

Dus wat deed ik, met een sneltrein vaart naar de website van Everyday Minerals om mijn bestelling te plaatsen. Ik was bijna zover en toen werd mijn winkelwagentje gewist. Aaaargh want ik had er ook wat oogschaduws instaan en ik wist niet meer precies welke. Ik mijn wishlist gaan zoeken, en dat is een klus want het is altijd een rotzooi op mijn bureau...

Uiteindelijk is alles toch gelukt en heb ik mijn bestelling geplaatst:

* Bird House 1g
* In the Garden 1g
* Oasis
* Chamomile 1g
* Long Handled Kabuki
* Mint Color Corrector

Totaal (inclusief verzendkosten):
$34.20

Dit is omgerekend (paypal koers) €27,47

Ik ben wel met mijn stomme kop in de haast vergeten er een nieuw sample pakket bij te doen. Erg jammer maar niets aan te doen.

8 reacties:

Anoniem zei

Ik heb vandaag ook een bestelling geplaatst, maar ik ben de kabuki brush vergeten! ik was zo druk bezig met kleurtjes uitzoeken voor mijn free sample en zat naar een andere brush te kijken dat ik gewoon vergeten ben die erin te doen.. balen, naja dan maar ergens anders vandaan halen.

MissEvie.nl zei

Leuke bestelling! En wachten op je pakketje + uitpakken is eigenlijk nog net iet leuker ;)

Anoniem zei

O, waarschijnlijk zijn die kabuki's zo weer weg. Wel leuke bestelling en niet veel geld vind ik (kwaliteit enzo). Benieuwd naar je review (als er één komt?) Liefs, Frauke van Makecupcake

ioon zei

Review komt er zeker :D

The Secret Garden zei

aaah ik wil ook!! het lijkt me zo lekker om concealer en foundation te gebruiken in poedervorm ipv smeerbare, poeders lijken me veel natuurlijker, en dan kan je huid beter ademen (zo'n gevoel heb ik). Balen van het sample pakket! mss kan je er nog een mailtje achteran sturen?? kijk uit naar je review!

Anoniem zei

leuk!

Ik heb zelf eergister ook nog eens besteld, er is namelijk nog een stippling brush bij :D

Anoniem zei

Jammer dan geen meer E/s kits.

Leuke bestelling

Anoniem zei

Leuke bestelling :)
Idd jammer van je Sample kit, maar kan gebeuren ;)
Ik wil zelf ook een xje bij EDM bestellen, maar komt er maar nooit van.

xx Miss Funky (Lilia)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.