vrijdag 6 februari 2009

Invader Zim Lip Stuff

Bij BoozyShop.nl heb ik laatst een bestelling gedaan.
De reden voor de bestelling was de Invader Zim - Lip Stuff. Ik ben al jaren fan van de tekenfilm Invader Zim dat uitgezonden werd door Nickelodeon.

Van ioon's make-up en verzorging


De lipstuff heeft een frambozen geur. Het is niet een heel fruitige geur, het heeft iets gemaakts in zich. Het heeft een licht roze kleur als je het op doet op je lippen en lijkt op een lipgloss.
Het blikje is erg leuk en het is makkelijk mee te nemen in je handtas bij het uitgaan of naar school.

Tegelijkertijd heb ik ook een oogschaduw besteld. Deze was in de aanbieding. De merknaam is Orpheus, ik had daar nog niet van gehoord. De kleur is brons/bruinig. Ik vind het een mooie kleur.

Van ioon's make-up en verzorging

0 reacties:

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.