zondag 15 februari 2009

TheBodyNeeds bestelling

Ik had weer een bestelling gedaan bij TheBodyNeeds.

De bestelling bestond uit:

Lipbalsems: Coffee, Black Cherry, Lemon Cheesecake, Mochaccino en Red Currant.

Van 13-2-2009


Zoals je merkt ben ik erg dol op lipbalsems. De meeste ben ik erg tevreden over alleen Lemon Cheesecake is erg zoet, te zoet naar mijn smaak en ik vind het een beetje misselijk makend.

Ook vind ik Coffee veel overeenkomen met de Chocolate die ik al eerder besteld had.


Naast de lipbalsems heb ik ook twee MAC samples besteld: Rose Gold en Gold Dusk. Twee mooi te combineren goud tinten, leuk voor als het dadelijk lente wordt.

Van 13-2-2009


En een swatch van de kleuren. Helaas niet zo'n mooie foto maar de kleur komt wel goed over.

Van 13-2-2009

3 reacties:

MissEvie.nl zei

Mooie oogschaduw van Mac!! En lippenbalsem is inderdaad altijd heerlijk :)

The Secret Garden zei

wow die mac kleuren zijn prachtig, kan je ook alle kanten mee op! en de lipbalms zien er kleurig uit! ik zou het wel leuk vinden als je de ingredienten erbij vermeldt, als het natuurlijk is, vind ik interessant :D

cool dat je mijn blog in de gaten houdt!! vind ik echt leuk en word ik enthousiast van. Heb je inmiddels al hair recipes of iets met ananas geprobeerd? Ik ga binnenkort een anti oxidant maskertje uitproberen en het recept zal ik ook posten.

liefs,
Serena

ioon zei

De ingrediënten van de lipbalsems weet ik helaas niet, worden niet vermeld op de website. Ik zal de eigenares een mailen, misschien dat ze het wil vertellen.

Ik ga deze week beginnen met de recepten uitproberen. Eerst maar eens langs de groenteboer fietsen morgen :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.