maandag 23 februari 2009

Proefje Versace

Bij mijn aankoop van Rosebud lipbalm bij Douglas kreeg ik een proefje van Versace, eau de parfum, pour femme.

Ik vind het altijd leuk om iets gratis te krijgen, volgens mij ben ik daarom Nederlander geworden in dit leven ;)

Van 23-2-09


Maar wie ben ik om jullie te onthouden wat ik van dat proefje vind, dus tijd om het te openen...

De verpakking: Het doosje is best leuk. Goud kleurig en het proefbuisje heeft een apart dopje. Allemaal wel leuk, maar ik krijg het niet open! Ik durf ook niet goed hard te trekken, want dan ligt alles dadelijk over mijn bureau heen...

5 minuten later.... Eindelijk een *plop* en het buisje is open! Maar wat vervelend onhandig zeg...

De geur: De eerste gedachte die deze geur oproept is: moeder geur. Het heeft is meer een vrouwen geur voor vrouwen boven de 40. Het is niet bloemig, geen vanille en geen aanwezige alcohol geur.

Op de huid lijkt het al wat jonger te ruiken en ik heb moeite met het plaatsen van de geur. Ik krijg maar niet benoemd waar het naar ruikt.

Het is wel een ouderwets geurtje als in, volgens mij bestaat het al 10 jaar en gebruiken veel vrouwen het.

Eindbeoordeling: Het is een goed geurtje voor naar kantoor omdat het niet heel aanwezig is. Misschien ook voor een sollicitatiegesprek omdat het geen sexy geurtje is maar wel elegant.
Ook een goed geurtje om je moeder of oma cadeau te doen. Maar zeker geen geurtje om te kopen als je onder de 30 bent en mensen wilt verleiden.

6 reacties:

Anoniem zei

Vind ik ook! Typisch Versace vind ik, niet echt iets voor jonge mensen onder 30. M'n oma zou het wel graag ruiken, denk ik.;) kus, Frauke aka Makecupcake

Anoniem zei

Hehe ik vind het ook altijd leuk om geurproefjes te krijgen. Ik heb er ook echt een hele bak vol mee :D

Anoniem zei

Dat geurtje heeft m'n moeder ook! Ghehe :P Maar tis wel duur. Krijgen wij Nederlanders zoveel gratis dan? Is me nooit opgevallen, maar nu je het zegt ..

x Martine

ioon zei

Het is meer dat Nederlanders alles aannemen als het maar gratis is ;)

Senna zei

Haha, leuke review! ;-)

Anoniem zei

Gratis is altijd inderdaad leuk

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.