zaterdag 14 februari 2009

Kruidvat

Ik loop regelmatig voor de fun de winkel Kruidvat binnen. En ik kom altijd met meer thuis, dan dat ik eigenlijk van plan was.

Zo ook deze keer...

Ik was van plan om te kopen: nagellak top coat en nagellak remover.

Ik kwam thuis met:

Van 12-2-2009

  • Nagellak top coat van Catrice. Met UV protector, dat vond ik wel spannend klinken en er zat 50% korting op.
  • Kruidvat nagellak remover zonder aceton. Ik heb in iedergeval wel datgene gehaald waarvoor ik in eerste instantie ging.
  • Kruidvat baby bodymilk, omdat ik snel allergische reacties vertoon op de normale bodymilk.
  • Kruidvat rustgevend badje, ook voor baby's. Ik wil deze uitproberen omdat ik van badolie en veel te vette huid krijg. In dit baby badspul zit lavendel, erg lekker dus.
  • Kruidvat oogcreme. Ik had op een ander blog gelezen dat dit wel goed werkt voor donkere kringen. Het uitproberen waard.

Bij elkaar toch weer €10,= uitgegeven, nu maar hopen dat het allemaal ook lekker is.

Oja en ook nog gekocht, een citroen om een warm badje te maken voor mijn nagels. Dit zou versterkende werking moeten hebben.

3 reacties:

Anoniem zei

Haha ik neem me ook heel vaak voor niks te kopen en dan koop ik toch nog 3 dingen ofzo!

ioon zei

Ja erg is dat he... Het is allemaal zooo verleidelijk

Chenine de Groot zei

Zitten soms wel leuke aanbiedingen tussen die goed kunnen zijn. Maar meestal ga ik toch liever voor de a-merken. Heb ik dan een beter gevoel bij, maar dat zal wel aan mij liggen :)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.