woensdag 25 februari 2009

Bestelling KissKissBangBang ontvangen

Gisteren kreeg ik mijn bestelling van KissKissBangBang binnen.

Ik had op de website gezien dat ze mijn bestelling zaterdag al verstuurd hadden, dat is best snel. Helaas werkten de postbodes, ivm carnaval, afgelopen maandag niet bij ons in het dorp, dus werd het gisteren gebracht.


Van 24-2-09


Ik was helemaal blij bij het uitpakken want het ziet er allemaal leuk uit! En ik ben echt lipspul verslaafd... Ik heb uiteraard meteen de lipscrub uitgeprobeerd en wat viel me op... hij ruikt precies hetzelfde als mijn eigen gemaakte scrub. Het voelt zelfs hetzelfde aan op mijn lippen. Het enige verschil is dat deze scrub in een soort boter zit en de mijne is gemaakt met olijfolie.

Dus ik weet niet goed of ik nu teleurgesteld moet zijn dat ik geld uitgegeven heb aan iets dat ik zelf ook gemaakt had, of dat ik blij moet zijn dat mijn product van dezelfde kwaliteit is als iets dat verkocht wordt in een winkel.....

6 reacties:

Anoniem zei

haha, nou mss kan je wel je eigen lipscrub gaan verkopen? :P
xx

Anoniem zei

*eigen gemaakte

ioon zei

@Kim: haha zoiets zou ik wel gaaf vinden om te doen ;)

Senna zei

Als ik iets koop dan verwacht ik dat het wel wat extra's toevoegt aan hetgeen ik zelf ook eenvoudig thuis kan maken anders vind ik het zonde van m'n geld. Een hoop eigen huis middelen zijn overigens net zo goed (zo niet effectiever) dan hetgeen je in een winkel kunt kopen. Een kwestie van experimenteren denk ik. Voor het overige zien je spulletjes er wel vrolijk en leuk uit! xx

Anoniem zei

Ziet er lekker uit

Anoniem zei

ziet er leuk uit!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.