dinsdag 24 februari 2009

Greenland Mango Body Scrub

Product: Body Scrub
Merk: Greenland
Prijs: €6,95
Inhoud: 250 gram
Winkel: V&D

Ook verkrijgbaar via de webshop van Greenland voor €7,50

Van 24-2-09


Geur: Bij het openen van de pot is de eerste gedachte: 'huh, perzik?' en ik heb werkelijk 10 minuten me zitten afvragen of er misschien een verkeerde deksel op de pot zat en ik dus perongeluk perzik geur gekocht had. Maar wat blijkt, er is helemaal geen perzik body scrub. Vreemd dus...
Bij het scrubben zelf vond ik het iets meer naar mango ruiken maar dan wel een flink aangezoette mango.

Gevoel: Het spul heeft kleine scrubdeeltjes maar wel een grote concentratie daarvan waardoor je makkelijk kan scrubben. Van mij hadden ze wel iets groter gemogen, ik hou wel van een stevige scrub maar voor mensen met een iets gevoeligere huid dan ik, kan dit juist perfect zijn.
Het spul gaat ook een beetje schuimen bij het scrubben, dat vind ik een lekker schoon gevoel geven.

Uiterlijk: Het is een pot en dat is erg handig. Sowieso voor het opbergen want dit kun je stapelen en tubes niet. Ook met doseren is het fijn, heb je teveel dan doe je iets terug. Je maakt niet de hele verpakking glibberig, ook handig!
Het spul zelf is doorzichtig. Het ziet er niet aantrekkelijk uit maar ook niet onaantrekkelijk. Net als het design van de pot eigenlijk. Die is erg basic. Bovenop zit een sticker en onderop zit een sticker. Basic maar daarmee heeft het een schone uitstraling.

Cijfer: (Vergat ik toch helemaal een cijfer te geven!) Mijn cijfer is: 7/10
Het is oke spul maar ook weer niet geniaal.

4 reacties:

Anoniem zei

Leuk stukje!

Senna zei

Dit soort stukjes heb ik nou nodig, reviews waar ik niet meteen de deur uit wil rennen op zoek naar de eerste de beste winkel/ online shop die het product in kwestie verkoopt. Thanks! ;-)
Xx

ioon zei

Haha graag gedaan hoor. We hebben inderdaad weinig aan über positieve reviews, zeker als achteraf blijkt dat het allemaal niet zo super is...

Anoniem zei

Klinkt goed voor gevoelige huid

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.