maandag 23 februari 2009

The Secret Garden bestelling nr. 2

Ik kon het niet meer laten en heb een bestelling geplaats bij The Secret Garden.
Ik had mijn oog al eerder laten vallen op een frisse bathmelt en de fruit glow gezichtsmasker. Toen er op het blog van TSG (wat trouwens een heel leuk blog is) werd verkondigd dat ze koffiezeep hebben, werd de verleiding alleen maar groter en groter en uiteindelijk te groot om te weerstaan.

Eigenlijk was ik aan het wachten tot ik de Long Handled Kabuki Brush van EveryDayMinerals kon bestellen maar deze is uitverkocht op het moment. Daarvoor was ik geld apart aan het zetten maar gisteren had ik zoiets van 'dan maar volgende maand, dan kan ik nu andere leuke dingen bestellen'. En zo gedacht en gedaan.

De bestelling is geworden:
  • Citrus & Sage soap
  • Heavenly Hazel Coffee Soap
  • Bath Tablet - Orange & Grapefruit
  • Facial Mask - Fruit Glow

En achteraf bedacht ik me: oja ik wilde ook nog de Pear&Ginger zeep. Nouja die blijft op het lijstje staan voor TSG bestelling nr. 3

4 reacties:

Anoniem zei

Leuk:], ben benieuwd of het fijn is!

Senna zei

Ik wil ook al een tijdje het eea bestellen bij TSG ik kan alleen nog niet bedenken wat ik het eerst wil proberen? Bovendien heb ik voor deze maand zoveel gekocht dat ik van mezelf in elk geval tot maart moet wachten.. Ik ben in elk geval erg benieuwd naar m.n. de facial mask. Xx

Anoniem zei

The Secret Garden heeft echt heerlijke dingen!

Anoniem zei

Ik wil ook wat bij The Secret Garde bestelleb

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.