maandag 16 februari 2009

Kruidvat Bodyscrub

Ik heb deze bodyscrub al een tijdje in mijn kast staan en ik vond het tijd om er een stukje over te schrijven.

Merk: Kruidvat
Naam: Bodyscrub Sinaasappel-Mandarijn
Prijs: Weet ik niet meer
Hoeveelheid: 150ml

Belofte: Kruidvat bodyscrub Sinaasappel Mandarijn met vruchtenessence bevat microscopisch kleine korreltje die de huid intensief ontdoen van dode huidcellen, zonder de huid te irriteren. REinigt de huid op milde wijze en maakt deze zacht en soepel. Ervaar een voelbaar gladdere huid en beleef een heerlijke geursensatie met Kruidvat bodyscrub Sinaasappel-Mandarijn.

Gevoel: De korrels in de scrub zijn erg groot en de concentratie ervan is niet zo groot. Hierdoor ben je veel bezig met inwrijven/masseren voordat je het gevoel hebt dat je echt aan het scrubben bent. Doordat de korrels erg groot zijn voelt het ook meer rollend aan dan licht schurend.

Geur: De geur Sinaasappel-Mandarijn komt goed naar voren. De geur is wat aangezoet maar je ruikt duidelijk de fruit waarmee je je wast. Het is geen onaangename geur maar wel heel aanwezig.

Eindbeoordeling: Ik zou de scrub niet nog een keer kopen als scrub want het komt de belofte niet helemaal na. Hoewel ik naderhand wel een zachtere huid had, kostte het me veel moeite om goed te scrubben.

Cijfer: 5/10

De foto van het product komt nog. Ik heb mijn camera in de auto van mijn moeder laten liggen...

6 reacties:

Anoniem zei

Ik heb hem ook gehad, vond hem ook niet zo fijn.

Anoniem zei

oh nee! ik heb gister een scrub van de kruidvat gekocht! het is wel een andere, misschien is deze wel beter? laten we het hopen.

Senna zei

Ik heb deze ook eens gekocht en vond hem totaal niet fijn. Xx

Anoniem zei

De beste scrub die ik ooit heb gehad!

xx

xGill. zei

Ha0ii.
Ik wil deze scrub voor mijn moeder kopen.
Want voor kerst wil ik een heel beautypakket maken !
Weet een van jullie nog winkels waar je leuke dingen kan kopen voor een beautypakket, die niet al te duur zijn?
Wil u mij dan Mailen:

cocogill@hotmail.com

xGill.

Anoniem zei

Werkt goed alleen ik blijf echt 20minuten lang Rood van , is dat een goede teken?

xxxx

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.