vrijdag 27 februari 2009

Cleansing Mousse

Product: Reinigende Gezichtsmousse
Merk: Hema
Prijs:
Inhoud: 150 ml
Winkel: Hema

Van 25-2-09


Wat beloven ze:
Reinigende mousse met Aquarich en Betaine hydrateert en verzacht de droge vochtarme huid. Aquarich stimuleert de natuurlijke vochtregulering van de huid. Betaine zorgt ervoor dat toegevoegd vocht uit de mousse beter opgenomen en vastgehouden wordt in de huidcellen.

En...werkt het:
De reinigende werking hebben ze in iedergeval onder de knie, nu het hydrateren nog want mijn huid trekt van alle kanten na het gebruik van dit spul.
De mousse verdeelt makkelijk over het gezicht en het wast op zich best prettig. Het voelt zelfs een beetje aan als scheerschuim, een zachte schuim dus. Alleen wat blijkt na het afspoelen met lauw warm water, mijn huid voelt droog en trekkerig aan en de dag er na heb ik wat beginnende puistjes/bultjes op mijn wangen. Mijn wangen zijn het gevoeligste deel van gezicht en ik had juist verwacht dat deze cleaner goed om zou gaan met mijn uitgedroogde wangetjes.

Waar de hydraterende dagcreme van Hema bij mij erg goed werkt, lijkt deze mousse meer voor de vette huid. Behoorlijk teleurstellend. Ik pak de prullenbak er maar bij want gebruiken zal ik dit niet nog een keer.

Cijfer: 4/10
Waarom: Doet niet wat het belooft.

3 reacties:

Anoniem zei

Wat jammer! Dan probeer ik hem maar niet, heb droge/vochtarme/gevoelige huid. Wat bij mij goed werkt is de facewash van dove, essentiele elementen ofzo, droogt helemaal niet uit!

Anoniem zei

lijkt mij ook niet zo'n heel erg goed product, nee..
leuk dat je hem hebt getest en het eerlijk hebt beoordeeld!
liefs,
www.beautyliciouss.webs.com

Anoniem zei

Fijn dat je zo eerlijk beoordeeld! Ik ga 'm nu zeker niet kopen. De meeste producten van de hema vind ik wel fijn, maar ik heb dit product nooit geprobeerd, en dat ga ik dus ook niet doen ;).

x Martine

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.