dinsdag 17 februari 2009

Maskers gemaakt

Het stond al even op de planning maar vandaag heb ik een paar recepten uitgeprobeerd van de lijst die ik laatst gepost heb.

Ik heb gemaakt:
- lipscrub
- Ananas gezichtsscrub
- Mayocado conditioner
- Avocado masker

Ik was in totaal kwijt:
€1,49 voor de ananas
€1,49 voor de avocado
€0,45 voor mayonaise
€2,31 voor olijfolie (gewone)
€0,51 voor citroensap
€0,69 kokosmelk

T0taal: €6,94

Dat is toch eigenlijk niet veel voor een masker, twee scrubs en een conditioner.

De ingrediënten:

Van 17-2-2009


Mayocado Deep Hair Conditioner:


Van 17-2-2009



Avocado masker:


Van 17-2-2009


Ananas gezichtsscrub:


Van 17-2-2009


En als laatste de lipscrub:


Van 17-2-2009




En nu ga ik lekker in bad liggen en de ananas gezichtsscrub en de mayocado conditioner uitproberen. Ik ben erg benieuwd.

3 reacties:

The Secret Garden zei

hoi Ioon! Wat supergaaf je foto verslagje van je homemade beauty maskers en scrub!

ik denk dat als je minder ananas gebruikt het al een stuk minder dun wordt, iets meer honing erbij (joghurt gaat schiften maar kan mss wel) of wat suiker.

handig ook die potjes om in te bewaren!

ioon zei

Dankjewel voor je tips! Ik ga het allemaal uitproberen tot ik de ideale hoeveelheden heb. Ik wacht wel even tot ik verhuisd ben want nu krijg ik de hele tijd commentaar van broertje en vader dat ik in de keuken aan het rommelen ben haha.

De potjes heb ik trouwens gekocht bij Plaza33.com

Anoniem zei

Leuk om dat zelf te maken! ik ben erg benieuwd wat het recept is van de lipscrub maken, ik zou dit zelf ook wel eens willen doen.

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.