zondag 1 maart 2009

Eucerin huidverzorging

Eucerin is een merk dat Dermatologische huidverzorging maakt. Ze hebben verschillende lijnen voor huidverzorging. Zo is er: Droge huid omega. Anti-redness, Hyaluron-Filler (tegen rimpels) en DermoPURIFYER.

Van de laatste lijn heb ik een tijd geleden een proefpakketje gekregen in een leuk etuitje. De DermoPURIFYER lijn is ontwikkeld voor vrouwen die last hebben van onzuiverheden. Ze zeggen zelf dat dit een mild en langdurige oplossing is tegen puistjes.

Van 1-3-09


De lijn bestaat uit 4 producten: Reinigingsgel, Tonic, Scrub en Creme gel. De tonic, scrub en creme gel zijn zonder olie en de reinigingsgel is zonder parfum.

Uiteraard heb ik het een en ander uitgetest. Hoewel ik zelf weinig last heb van puistjes (even afkloppen) wilde ik toch kijken hoe mijn huid er op reageert.

Ik heb de reinigingsgel, tonic en creme gel gebruikt. De scrub wilde ik niet proberen omdat ik denk dat dat niet goed gaat zonder puistjes.

Ik vind de hele lijn erg lekker ruiken. Het ruikt naar schoon, anders kan ik het niet omschrijven.
Na het gebruik van de reinigingsgel en de tonic voelt mijn huid ook echt schoon en fris aan. Ik voel wel meteen dat het een beetje begint te trekken maar dat wordt opgeheven na het smeren van de creme gel.

Al met al vind ik een prettige lijn om te gebruiken. Het is te koop bij verschillende apotheken.

Ook belangrijk: Het is niet getest op dieren. Om de gehele lijn te kopen in verpakking van ongeveer 100ml ben je ruim €40,= kwijt.

1 reacties:

Anoniem zei

Hahaha. dat hat ik laatst ook ontvangen. Alhoewel ik een jonge huid heb vind ik het ook best goed werken voor bv. jeugdpuistjes etc. Fijne producten <3. Ik zou het zelf alleen niet zo gouw kopen.
xx
p.s Ioni, je staat tussen mijn links =)

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.