maandag 27 april 2009

100 berichten! + uitslag Poll

Ik had nooit verwacht het te halen maar het is me toch gelukt!
Op 2 januari plaatste ik mijn eerste bericht en vandaag op 27 april heb ik mijn 100e bericht geplaatst.





Yay!

Oh en de uitslag van de poll!

Er is weer veel gestemd, maarliefst 82 keer.

Mijn vraag aan jullie was:
Wat is je lievelingskleur?

Wit: 6
Zwart: 10
Roze: 28
Paars: 22
Geel: 9
Oranje: 6
Rood: 16
Blauw: 15
Groen: 16
Bruin: 5
Goud: 3
Zilver: 4
Grijs: 3

Op de eerste plaats staat dus Roze, daarna komt Paars en een gedeelde derde plaats voor Groen en Rood.

Ik heb nog geen nieuwe poll bedacht, maar die komt vast en zeker van de week wel in me op.

8 reacties:

Anne zei

Wow, 100 berichten, gefeliciteerd!

Elien zei

Gefeliciteerd! :) op naar de volgende 100!

Eline zei

Wauw, dat doe je snel! Gefeliciteerd :D

Anoniem zei

Gefeliciteeeerd :D you go girl!

BeautyQueen zei

Gefeliciteerd meis! 100 berichten zijn er aardig wat! Op naar de volgende 100!

Marlinda zei

Gefeliciteerd met je 100e bericht!
Hopelijk worden dt er nog veel meer!

Charlotte zei

Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik ook ooit aan de 100 kom ;)

x
Charlotte

The Secret Garden zei

wow je 100e bericht, zo ver ben ik nog laaaang niet!!

jij wel, dus....GEFELI!!!

xx

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.