maandag 13 april 2009

Bodylotion

Mijn bodylotion van Kneipp is echt bijna op. Met pijn in mijn hart zal ik dadelijk de tube weg moeten gooien. Daarom ben ik nu alvast gaan bedenken welke ik hierna wil gaan gebruiken.

Ik ben geen persoon om bij één product of één merk te blijven hangen. Ik vind het leuk om afwisselende producten te blijven proberen hoewel ik het deze keer ontzettend moeilijk vind om iets te kiezen. Daarbij komt dat ik eigenlijk nog maar €5,= op mijn fun rekening heb staan om iets van te kopen. Daar kan ik dus geen Kneipp van halen, en ook niet iets op internet bestellen.

Wachten tot het eind van de maand is ook geen optie, ik ga met die zomerse weer echt niet met schilverige gedehydraterende (is dat een woord??) benen rond lopen.

Gelukkig bood de nieuwsbrief van de Lidl vandaag DE oplossing. Ze hebben namelijk in de aanbieding: BodyBoter van Cien. Het merk ken ik eigenlijk niet maar het potje ziet er alleraardigst uit en het kost maar €4,99. Precies het bedrag dat ik nog te besteden heb. Yay!


Ze hebben de 'smaken': Oliva, Chocolate en Aloë Vera. Mijn voorkeur nu gaat uit naar Aloë Vera omdat me dat de afgelopen weken zeer goed bevalt.

De komende week zijn nog veel meer producten van Cien in de aanbieding. Ze hebben ook gewone bodylotion, gezichtscreme, lipgloss, handcreme, reinigingspads, peeling pads en dit gezichtsmasker voor gevoelige huid.


Oftewel snel naar de Lidl en teveel geld uit geven aan goedkope producten!

4 reacties:

Anoniem zei

Hm ziet er wel goed uit die van Cien!

Rosa zei

Leuke polls heb je!

Anoniem zei

die poll had ik wel verwacht ja. maar van die 250,- schrok ik best wel. Wat ben ik jaloers op hun (niet bestaande) budget zeg! Voor de nieuwe poll heb ik zwart gestemd :)

Elien zei

Haha... 'smaken' :d
Ik weet dat mijn moeder hier soms dagcrème van gebruikt én ons badschuim is van dit merk. Als je reacties hoort, toch een degelijk merk voor zijn prijs!

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.