woensdag 1 april 2009

What's in my bag?

Onlangs werd ik getagged (ik weet nog steeds niet hoe je dat moet schrijven...) door Maria van BeautyBoutique.

De tag houdt in dat je moet laten zien wat er in je tas zit. Nou heb ik maar een klein tasje, en niet eens een hele mooie. Het is een soort van legertasje dat ik ooit gekocht heb ik een dump. Ik vind het wel een fijn tasje, krijg er vanalles ingepropt maar ben ook al een paar maanden aan het rond kijken voor een nieuwe. Ik kan alleen de ideale betaalbare maar niet gevonden krijgen :(



De inhoud van mijn tasje op dit moment. Vaak zit er ook nog een deo of smint in. Maar die liggen nu in de auto (die mijn moeder meeheeft...).



1. Zoetjes: Deze heb ik altijd bij me omdat ik een echte koffieleut ben. Bij mijn werk krijg ik al snel 2 á 3 koppen koffie aangeboden en daar iedere keer suiker in doen is absoluut niet goed voor me. Daarom deze handige (en sexy) verpakking van Canderel.

2. Handverzorging: Links is zeep zonder water en rechts is mijn handcreme. Ik kom met de huisbezoeken van mijn vrijwilligerswerk bij veel verschillende mensen en niet iedereen is even schoon als ik. Daarom was ik altijd mijn handen naderhand met dit spul, ideaal. De handcreme is onmisbaar. Ik krijg altijd droge handen van het schoonmaakwerk en in de winter zelfs velletjes.

3. Verzameling pennen en potloden: Tjah ik gooi altijd pennen in mijn tassen. En ze komen altijd goed van pas. Vervolgens verlies ik ze ook vaak doordat ik ze aan iedereen uitleen en vergeet terug te vragen. Gelukkig zijn de fijnste pennen heel goedkoop te krijgen bij de Action.

4. Autosleutels: De autosleutels van de auto van mijn moeder. Meestal zitten ze in mijn tas, soms in het sleutellaatje. In het tasje van de sleutel (niet door mij gekozen!) zitten twee pijnstillers en een anti-allergie pilletje voor noodgevallen.

5. Telefoon: Mijn telefoon. Dit is een Palm, oftewel een PDA. Het is mijn telefoon, agenda, to do-lijst, mijn e-mail als ik van huis ben en mijn ontspanning. Ik kan niet meer zonder! In het beschermhoesje van mijn telefoon zit mijn OV-jaarkaart, een spiegeltje, een extra SD-kaartje en een paar buskaarten. Handig!

6. Lipverzorging: Mijn nieuwe lipsmacker Pepsi Cherry, Rosebud Minted Rose lipbalm en Gal mandarijn lipbalsem. Ik kan niet zonder deze producten. Ik wissel de inhoud vaak af doordat ik er dan weer iets uithaal en op mijn bureau laat liggen, iets in een andere tas stop of uithaal. En zo heb ik altijd wisselende smaakjes bij me. De Gal lipbalsem zit wel bijna altijd in dit tasje.

7. Notitie blaadjes: Deze zijn uiteraard voor notities. Als ik iets niet moet vergeten dan schrijf ik 't op en plak zo'n briefje tussen mijn aantekening, in/op mijn portemonee of telefoon.

8. Zonnebril: Deze zonnebril is op sterkte en onmisbaar in mijn tasje. Zeker nu de zon weer is gaan schijnen! Vaak zit mijn gewone bril er ook nog in. Ik heb een lui oog waarmee ik eigenlijk niet kijk. Ik zie goed genoeg zonder bril maar met het auto rijden doe ik 'm wel graag op, volgens mij ben ik dat ook verplicht.

9. Portemonnee: Een echte mama-portemonnee. En zelfs hier passen niet al mijn pasjes in. Ik ben op zoek naar een nieuwe maar het is me toch moeilijk. Ik ben verwend met deze doordat er twee vakken voor muntgeld in zitten (waarvan eentje vol zit met oorbellen, ketting, lipbalsem en buitenlands geld). Ik wil eigenlijk dezelfde maar dan met meer ruimte voor pasjes...

10. Rommel papiertjes: Tjah, overbodig in je tas, maar toch altijd aanwezig. Oude kassabonnen, kladjes met aantekeningen en parkeertickets. Toch maar eens door kijken en weggooien ;)

11. Fototoestel: Niet op de foto omdat... ik anders geen foto kan maken! Maar ik heb 'm wel altijd bij me voor het geval ik iets moois zie of op stap ga met vrienden. Hoewel ik meestal foto's wil maken op het moment dat ik 'm vergeten ben....

Zo dat is de inhoud van mijn tasje en dan nu de moeilijke taak om iemand anders te taggen...

Ik tag:

Marijke van Marijke's beautyblog
&
Mademoiselle van Ohsoglamorous

Aan jullie ook de opdracht om de inhoud van je tas te showen :D (mits jullie het leuk vinden natuurlijk)

9 reacties:

Mademoiselle zei

Mooie tas meid. :) Haha, leuk dat je zo'n verzameling pennen meesleept. :P

Leuk dat je me getagged hebt, ik zal 'm morgen denk ik doen.

ioon zei

Als ik zo naar de inhoud kijk, sleep ik eigenlijk toch wel veel mee haha

Sharona zei

Hee ik heb je getagged! Kijk maar op mn site wat de bedoeling ervan is ;)

xx Sharona
www.beautygoods.blogspot.com

Anoniem zei

hej meis! ik heb al mijn linkmeiden getagged, het is dezelfde als die van Sharona!

Dhini zei

Mooie telefoon

Rose zei

Haha, leuke verzameling (love your phone!)
Als je op zoek bent naar een leuke tas, kun je ook eens op http://www.ikzoekeentas.nl/ kijken. Heb daar gisteren een hele middag kijkplezier aan beleefd! En allemaal niet heel duur.

Senna zei

Grappig dat je je rommel papiertjes hebt meegenomen in de what's in my bag tag, deze heeft geloof ik zo'n beetje iedereen hoe erg we ons best ook doen ;)

Maria zei

Jaaa heel erg leuk!
Die handzeep heb ik ook, superhandig. En ik vind je tas nog wel leuk hoor hihi.

ioon zei

Bedankt voor de tip Rose! Ik ga meteen even rond kijken op die website :D

Een reactie posten

Over mij

Een paar kreten over mij:Eigenwijs, koppig, 24 jaar, samenwonend, relatie, student, huishoudelijk medewerker thuiszorg, vrijwilliger Stichting Leergeld Oss, bijna verhuizen!

Ik hou van: scrub, gezichtsmaskers, koken, lezen, badderen, films en slapen.